וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - בית"ר ירושלים: חזרה גנרלית

השתיים רואות במפגש (20:50, 5+ לייב) כהכנה למשחק הליגה ביניהן. ידין ייעדר, הרוש צפוי לפתוח בשער הירושלמי

הפועל תל אביב סיימה היום את הכנותיה לקראת המשחק מחר (שבת, 20:50, שידור ישיר ב-5+ לייב) במסגרת גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. בהפועל רואים במשחק חזרה גנרלית לקראת התמודדות בין הקבוצות בשבוע הבא במחזור הראשון של ליגה והכנה למשחק החוץ בצ'כיה מול טפליצה במסגרת סיבוב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית.

עוד לפני האימון ערך אלי גוטמן אסיפת קבוצה בה מיעט לדבר על המשחק. המאמן הראה לשחקניו וידאו של המפגש נגד גטבורג שהתקיים בישראל, ושם דגש על שמירת יכולת אחידה לכל אורך המשחק: "אנחנו חייבים לשמור על שיטת המשחק שלנו לכל אורכו ולא כמו שהיה מול גטבורג. במחצית השניה לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו", אמר גוטמן.

לאחר מכן, יצאה הקבוצה לאימון ממנו נעדר אביחי ידין הסובל מחבלה ברגלו ויחמיץ את המשחק מחר. ידין אמור לחזור ביום ראשון לאימונים מלאים, זאת לאחר שעבר הבוקר צילומי רנטגן שלא הראו נזק רציני. גם דדי בן דיין לא התאמן בשל אירוע משפחתי, והוא אמור לפתוח על הספסל, כשאת מקומו יתפוס גל שיש. גוטמן יפתח עם הרכב החזק שלו כשהגיאורגי זוראב מנטשאשוילי יחליף את ידין בקישור ובהתקפה יפתח איתי שכטר לצד סמואל יבואה. דגלאס דה סילבה, שנעדר אתמול מהאימון בשל מחלה שב היום להתאמן כרגיל וצפוי לפתוח בהרכב הקבוצה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, גל שיש, זוראב מנטשאשוילי, ביבראס נאתכו, מיכאל זנדברג, גילי ורמוט, איתי שכטר, סמואל יבואה.

בנאדו וגרשון במרכז הגנת בית"ר

בבית"ר ירושלים לא מקלים ראש במשחק גביע הטוטו נגד הפועל ת"א בשבת ורואים בו את המבחן הרציני הראשון והאחרון לפני פתיחת העונה, שוב מול האדומים בעוד כשבוע וחצי. יצחק שום ודוד אמסלם מעוניינים לערוך ניסוי כלים ויעלו בהרכב החזק ביותר של בית"ר, מה גם שהם יודעים כי הפסד ליריבה המרה מול בלומפילד מלא עלול להשפיע רבות על האווירה בקבוצה לקראת פתיחת העונה.

על אף כי בפתיחת העונה יאלץ שום להסתדר ללא קובי מויאל ועידן טל המורחקים, מחר השנים יעלו בהרכב ושום לא ינצל את ההזדמנות לבחון את ברק משה הצעיר בעמדה החשובה מול אותה הקבוצה, וידחה את ההזדמנות ליום שלישי למשחק נגד נתניה במסגרת גביע הטוטו. ההתלבטות הגדולה בהרכב בית"ר כעת היא בעמדת השוער בין אריאל הרוש לבין ז'וסלן מאייבי שאיכזב עד כה. ככל הנראה הרוש יקבל את ההזדמנות להרשים את שום ולתפוס את אפודת ההרכב.

שום ימשיך במערך 4:5:1, עם בנאדו ובן יוסף כבלמים, אלירן דנין כמגן שמאלי ושמוליק קוזוקין כימני, במקומו של כריבסטיאן אלברז שנמצא עם אישתו שילדה בצ'ילה. עידן טל וקובי מויאל כאמור יאיישו את מרכז המגרש, כשאבירם ברוכיאן יפתח באגף. באגף השני מתלבט שום בין עידן ורד לעמית בן שושן, ותירגל את שניהם באימון המסכם. בחוד צפוי לפתוח ברק יצחקי. שמעון גרשון הפצוע יזכה למנוחה. שום לא הכביר בדברים לקראת המשחק מתוך אמונה כי השחקנים מבינים את חשיבותו לקהל ולקבוצה.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלירן דנין, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, שמוליק קוזוקין, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד (עמית בן שושן), אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully