וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי חיפה: הכנה לדבר האמיתי

12.8.2009 / 15:23

מפגש הטוטו עם המלאבסים (ש', 17:00, 5+ לייב) יאפשר ליניב קטן וחבריו לכוון את הכלים לקראת רד בול זלצבורג

שחקני מכבי חיפה יבקשו להרטיב את הדשא הסינטטי במגרש בזלצבורג, זאת על מנת לצמצם את רמת החום הנפלט ממנו. שחקני חיפה שעברו להתאמן על דשא סינטטי במתחם האימונים בקצף, הודו כי החום הנפלט ממשטחי דשא מהסוג הזה עשוי להקשות עליהם במשחק באוסטריה שייערך ביום רביעי. במועדון סבורים כי בעקבות העובדה שהמשחק ייערך בשעות הערב והטמפרטורה במגרש תהיה נמוכה יחסית, ייתכן שהשחקנים לא יסבלו מחום.

ביום חמישי בערב נחתו שחקני הנבחרת ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן ובירם כיאל, והם הצטרפו הבוקר (שישי) לשאר שחקני הקבוצה, כולל אייל גולסה ומוחמד גדיר שחזרו להתאמן לאחר משחק הנבחרת הצעירה. חיפה תתכונן למשחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה (שבת, 17:00, 5+ לייב), בו יפתח שי מימון לצד דקל קינן, כהכנה לקראת המשחק הראשון מול האוסטרים ממנו ייעדר ז'ורז'ה טשיירה המוצהב. אלישע לוי צפוי לשלב את הקשר ישראל זגורי, שהחליט לאחר התייעצות עם המאמן והקפטן יניב קטן, להישאר בקבוצה, לפחות עד חודש ינואר, למרות הסיכום עם אחי נצרת.

לוי לא יודיע עד לאחר משחק הגומלין אילו שחקנים הוא משחרר מהקבוצה. אם חיפה לא תעבור שלב, ייתכן שהסגל הנוכחי ימשיך עד סוף העונה. אם חיפה תעבור שלב, לוי צפוי לשחרר את ירו בלו שהגיע על תקן שחקן ספסל ולהחתים במקומו קשר ושחקן הגנה, ייתכן שיואב זיו. לוי החליט בסופו של דבר לפתוח עם רוב ההרכב החזק שלו. ניר דוידוביץ' יפתח בשער, מימון יפתח לצידו של קינן, אך המגנים יהיו אלון חרזי וטאלב טוואטחה. פיטר מסיללה ערך אימון קל ולא ייכלל בסגל כמו גם ולדימיר דבאלישבילי ואייל משומר, שיקבלו מנוחה. בקישור האחורי יפתחו בירם כיאל וגוסטבו בוקולי. באגף הימני יפתח מוחמד גדיר, שמגלה יכולת טובה העונה, בעמדת הקשר השמאלי צפוי לפתוח אייל גולסה, ובהתקפה שלומי ארבייטמן ומאחוריו יניב קטן.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', שי מימון, דקל קינן, אלון חרזי, טאלב טוואטחה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי (ג'ון קולמה), מוחמד גדיר, אייל גולסה, יניב קטן, שלומי ארבייטמן.

הפועל פתח תקוה כבר לא תיקרא "עירוני"

אוהדי הפועל פתח תקוה יכולים להיות מרוצים: החל ממחר (שבת) תיקרא הפועל פתח תקוה, לראשונה העונה, בשמה המקורי ללא תוספת הכינוי "עירוני", והיא תהיה הקבוצה היחידה מבין שתי הקבוצות הבכירות בעיר שלא תישא את השם שניתן לה בעונה שעברה. "הפועל פתח תקוה חוזרת למקורות. מעתה היא לא תיקרא קבוצה עירונית. זה היה שמה של הקבוצה מאז ומעולם וכך יישאר", אמר היו"ר דני לוי.

המשמעות היא שהפועל פתח תקוה לא תקבל כנראה בעונה הבאה הקצבות דומות לאלה שמקבלת היריבה, מכבי פתח תקוה, שתמשיך להיות מוגדרת כ"עירוני". בפתח תקוה הכחישו כי המהלך נובע מתוך הסכסוך שפרץ בין העירייה לקבוצה בעקבות העיכוב באישור המגרש.

פרשת המענק של עוסמן באשירו עומדת להסתיים לאחר שהשחקן קיבל הבטחה כי יקבל לידיו מענק חתימה בגובה עשרת אלפים דולר. למרות זאת, השחרור הבינלאומי של השחקן עדיין לא הגיע, מה שמעמיד בספק בינתיים את שיתופו בליגה בשבוע הבא. בפתח תקוה מאמינים שהשחקן יעבור בבקרה כבר בתחילת השבוע, אך בכל מקרה הוא יוכל ליטול מחר חלק במשחק מול מכבי חיפה על תקן נבחן.

שחקני הקבוצה קיבלו הבוקר תלבושות חדשות, כשהספונסר הראשי של הקבוצה יהיה חברת "מאן". אתמול הצטרף ספונסר נוסף לרשימה והוא מסעדת "סורה" האסייתית, בבעלות בתו של דני לוי.

אצטדיון האורווה טרם אושר סופית ולכן המשחק הביתי הראשון של הקבוצה יהיה במחזור השני של הליגה מול מכבי תל אביב. מכבי פתח תקוה תוכל לארח במגרשה בשבת הבאה, במסגרת המחזור הראשון של הליגה, את הפועל רמת גן.

הרכב משוער: שניר דורי, אלי אברבנל, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' גברו, תומר בן חיים, קובי דג'אני, כפיר דר, שחר בליליטי, אלנתן סלמי, עוסמן בשירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully