וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק חתם בפילדלפיה

14.8.2009 / 10:26

הקוורטרבק יצטרף לדונובן מקנאב, לאחר שחתם באיגלס על חוזה לשנתיים. שני טאצ'דאונים לבריידי במשחק החזרה

AP

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: לירז ליבנה

אחרי כל הספקולציות, מייקל ויק הוא עיטם. הקוורטרבק חתם בפילדלפיה על חוזה לשתי עונות, כשבראשונה ירוויח 1.6 מיליון דולר ובשניה יש לו אופציה ל-5.2 מיליון. ויק יהיה מחליפו של דונובן מקנאב, הקוורטרבק הראשון של האיגלס. הוא יוכל לקחת חלק באימוני הקבוצה, ולהשתתף במשחקי הליגה החל מהמחזור השביעי של העונה. כזכור, ויק סיים ביולי לרצות את עונש 23 חודשי המאסר שנגזרו עליו לפני שנתיים בעקבות ארגון קרבות כלבים והמתתם, ומייד ספג מהקומישינר רוג'ר גודל עונש השעיה לשישה משחקים.

"אני מאמין שכל עוד אנשים עושים את התהליך הנכון, הם ראויים להזדמנות שניה", מסר המאמן אנדי ריד בהצהרתו, ומיד הבהיר את מעמדו של מקנאב. "לא תהיה מחלוקת קוורטרבקים, אנחנו רק צריכים לוודא ששניהם יהיו בכושר. דונובן ומייקל חברים טובים". ויק עצמו התארח בתוכנית "60 דקות", שתשודר ביום ראשון הקרוב. הוא אמר, בין היתר: "מה שעשיתי הייתה שגיאה גדולה. הייתי צריך לעצור את זה, אבל לא עשיתי את זה, לא התנהגתי כמו מנהיג".

כל זה קרה במקביל למשחק טרום העונה של האיגלס מול ניו אינגלנד פטריוטס. הפאטס ניצחו 25:27, כשמה שמשך את תשומת הלב על המגרש הייתה חזרתו של טום בריידי. בריידי השלים 10 מ-15 מסירותיו ל-100 יארד, מצא פעמיים את האנדזון עם טאצ'דאון ונחטף פעם אחת. "אני צריך את זה, כל הקבוצה צריכה את האימון הזה. ברור שאני לא שיחקתי הרבה זמן, אבל גם שאר השחקנים לא". ריד הוסיף: "אפשר עדיין לראות שהוא אחד הטובים במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully