וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "כשנצטרך אנחנו נענה לכם על המגרש"

13.8.2009 / 20:12

הנבחרת שבה לארץ במצב רוח קרבי אחרי התיקו בצפון אירלנד. מורי: "כולם בנבחרת עדיין מאמינים שהמונדיאל בהישג יד"

אחרי ה-1:1 נגד צפון אירלנד, שחקני נבחרת ישראל חוזרים למשימותיהם הרבות בארץ, אך עדיין מאמינים שהסיכויים להעפיל למונדיאל אפשריים. בימים האחרונים נשמעה ביקורת על תזמון מחנה האימונים של הנבחרת וגם היכולת נגד הצפון אירים לא גרמה להרבה נחת, אך לפחות אבירם ברוכיאן לא מבין על מה המהומה: "אני חושב שמבחינת החיבור שלנו במחנה האימונים, כשפגשנו את כל הליגיונרים זה תרם מאוד. אם שאלתם בתקשורת כמה זה תרם, אז מבחינתנו זה תרם מאוד".

על הביקורות שנשמעו לגבי היכולת של הנבחרת, הוסיף ברוכיאן: "אנחנו מרגישים את הביקורות כשאנחנו נכנסים לאתרים ונתקלים בהן. אנחנו נעשה את העבודה במגרש וכשנצטרך אנחנו נענה במגרש, וכשלא נהיה טובים אתם כנראה תבקרו אותנו. עוד יש סיכוי לעלות למונדיאל ואנחנו נמשיך עד הסוף, נמשיך לעבוד, נלך כל אחד לקבוצה שלו וכל אחד ידאג לכושר האישי שלו וכשניפגש בפעם הבאה אנחנו ניראה יותר טוב".

דין מורי, שזכה להופיע לראשונה במדי הנבחרת, סיפר: "זו הייתה חוויה וסוג של חלום שהתגשם. זו הפעם הראשונה הרשמית שאני משחק". על הביקורות אמר: "אנחנו לא מתייחסים לביקורות אלא רק למה שדרור אומר. כולם בנבחרת עדיין מאמינים שהמונדיאל הוא בהישג יד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully