וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שה לעולה 1

האם שלומי דורה המפוזר, ערן לוי העצבני ועדן בן בסט החידתי יתחברו גם בליגת העל? חמשת הדברים שיעשו את העונה של הפועל חיפה

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה חוגג עם. ברני ארדוב
חגיגות העלייה הסתיימו, עכשיו הם צריכים להוכיח את עצמם בליגת העל/ברני ארדוב

1. מכבי חיפה

מכבי חיפה היא אולי המכשול הכי גדול של הפועל חיפה העונה. היא גדולה, נוצצת, מנקרת עיניים ומוציאה את אוהדי הפועל חיפה מדעתם, נוכח העוני שלהם והעושר של מכבי. הבסיס לעונה בריאה של הפועל חיפה בליגת העל, האנטיביוטיקה לימים הקשים, היא ההסתפקות במי שהם. לא לחשוב כל היום על איך משתווים למכבי חיפה, ומתי יגיע הרגע בו חיפה תחזור להיות אדומה. מכאן יצמח האושר, מכאן תצמח חדוות היצירה והיכולת לקבל רגעי משבר בפרופורציות הנכונות.

עדן בן בסט ערן לוי שחקני הפועל חיפה. הראל אלימלך
הבסיס לעונה בריאה של הפועל חיפה בליגת העל, האנטיביוטיקה לימים הקשים, היא ההסתפקות במי שהם/הראל אלימלך

2. שלומי דורה

חוסר הניסיון שלו בולט מאוד בצורת המשחק של הפועל חיפה, שלפרקים נראית במגרש כקבוצה בלי שיטת משחק. מצד שני, הוא חדור אמונה להצליח ואת האמונה הזו הוא מצליח להדביק בשחקנים שלו. הופך את אוסף השחקנים של חיפה לתלכיד חברתי מגובש ומנצח. הפער הזה בין הניסיון של דורה בכדורגל והטקטיקן הבינוני שבו, לבין הלב הענק שהוא מעניק לקבוצה – גם אם לעתים זה מלווה בהתפרצויות מוגזמות - לא היה בעוכריה של הפועל חיפה בליגה הלאומית. בליגת העל המנהיגות שלו תעבור מבחן הרבה יותר קשה. לטובת המועדון, כדאי שדורה יבוא מוכן אליו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בליגת העל המנהיגות שלו תעבור מבחן הרבה יותר קשה. דורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. ערן לוי

הלחץ, הציפיות, האתגרים שחיכו לערן לוי בלאומית לא יהיו דומים למה שמחכה לו בליגת העל. רגעי הקסם השכונתיים שלו היו תפורים על הליגה השנייה, אבל בליגת העל הכל כך מתוקשרת הוא צפוי למאמץ מנטלי שכבר הכריע אותו בעבר. במיוחד שמדובר בשחקן הכי חשוב של הפועל חיפה. האיזון של ערן לוי יהיה גם האיזון של הפועל חיפה בעונה הבאה. אם יצלח את הביקורת הרבה שתופנה כלפי כל צעקה שלו וכל פעם שהוא לא חוזר להגנה, הפועל חיפה יכולה לסמן וי ראשון לקראת משימתה האמיתית – הישארות בליגה.

חלוץ הפועל חיפה ערן לוי. ברני ארדוב
רגעי הקסם השכונתיים שלו היו תפורים על הליגה השנייה, אבל בליגת העל הכל כך מתוקשרת הוא צפוי למאמץ מנטלי שכבר הכריע אותו בעבר. לוי/ברני ארדוב

4. עדן בן בסט

עדן בן בסט לא יראה בהפועל חיפה שחקני רכש על הראש שלו או זרים שמאיימים עליו. הוא, שהיה בעבר מלך השערים של הפועל חיפה בלאומית, סופסוף יהיה שחקן מוביל, משמעותי בקבוצה בליגת העל. החלום שלו התגשם. עכשיו הוא יצטרך להראות שהוא מסוגל להשלים את ערן לוי – גם מקצועית וגם מנטלית. לאזן אותו ביחס השערים ובתמיכה האישית. להרכיב חבורה צעירה, מוכשרת ורעבה, מפרגנת ותומכת, ולא ילדותית, עצבנית ומסוכסכת. להביא את הצד הקסום שבילדים ולא את הצד המסוכן. לעדן בן בסט – פעם מוזמן לנבחרת אירופה הצעירה – יש את כל הכישרון לכך. עכשיו יש לו גם הזדמנות.

עדן בן בסט וערן לוי חוגגים. הראל אלימלך
עכשיו הוא יצטרך להראות שהוא מסוגל להשלים את ערן לוי – גם מקצועית וגם מנטלית. בן בסט/הראל אלימלך

5. קרית אליעזר

בעצם, אפשר היה לבחור את כל אחד משחקניה הצעירים וחסרי הניסיון של הפועל חיפה בתור מפתח לעונה הקרובה. בטח את השוער הצעיר גליל בן שנן. אבל התשובות לכל השאלות האלו יכולות לבוא גם מהיציע. אם קרית אליעזר לא יראה כמו פיל לבן עבור הקבוצה השנייה של חיפה, אם האש והביטחון לצעירים המוכשרים האלה תוצת בטריבונות, אם הפועל חיפה תהפוך את ביתה למבצר שמפחיד קבוצות יריבות – הסיכויים שהיא תהפוך להפתעה הנעימה של הליגה יגדלו. בנושא הזה מומלץ לפנות לבני יהודה כדי לקבל הדרכה.

אוהדי הפועל חיפה. הראל אלימלך
אם הפועל חיפה תהפוך את ביתה למבצר שמפחיד קבוצות יריבות – הסיכויים שהיא תהפוך להפתעה הנעימה של הליגה יגדלו/הראל אלימלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully