וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שה לעולה 2

האם בעיות הזהות, הזרים והחלוצים לא יפריעו לירון הוכנבוים בליגת העל? חמשת הדברים שיעשו את העונה של הפועל עכו

יניב צ'יצ'יאן, גבע ברקאי, אלון זיו שחקני הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מה עושים כדי שהתמונות האלה לא יהיו חד פעמיות? שחקני הפועל עכו חוגגים עליה/אדריאן הרבשטיין

1. עכו

קשה לומר שהפועל עכו מדברת יותר מדי לתושבי העיר. סך-הכל מדובר בשיגעון של כמה תושבים ותיקים, אוהדים ישנים ועסקנים מוצלחים, אבל הקבוצה עצמה, לא משנה מה תעשה, לא סוחפת אחריה את רוב תושבי העיר. לא את אלו הערבים ולא את שאר תושבי הגליל שגרים בסמוך לעיר הנמל.

קבוצה קטנה כמו הפועל עכו צריכה להט גיאוגרפי גדול יותר אחריה, ולא יכולה רק להסתמך על מאמן איכותי או יו"ר חרוץ. היא צריכה בסיס קהילתי גדול יותר שיניע אותה, ייסחף אחריה. גם אם עכו תישאר בסוף בליגה, בלי הבסיס הזה אין לה סיכוי אמיתי בטווח הארוך. אולי כמה ניצחונות בליגת העל יוציאו סופסוף את האנשים מהבתים ויעזרו להם לזהות את עצמם בקבוצה שרצה על הדשא. כמה מאות כאלה יהיו שווים עוד כמה נקודות בטבלה ועוד כמה נקודות במאבק הקיומי העתידי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האטרקציה הגדולה והיחידה בעיר מבחינת התושבים. פסטיבל עכו/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. נצרת עילית

איך מושכים אוהדים שלא רגילים לבוא למשחק בית בעכו עד נצרת עילית? זה קשה אפילו לאלה שכן רגילים להגיע. איך מנחילים לאותם מאות שכן באים ולאותם אלפים שלא, תרבות כדורגל שתואמת יותר את הליגה הראשונה, גם ממש לא ברור.

עכו, ייאמר לזכותה, רגילה כבר למצב הזה. היא יודעת איך משחקים בלי בית ובלי יותר מדי קהל, אבל בליגת העל תנאי השכר והעונש שונים מהליגה הלאומית. אולי שווה ליצור מנוי מיוחד, אולי להוריד מחירים כשהקבוצות הגדולות יבקרו במשחקי הבית של עכו ובכך למשוך צופים מאזורים נוספים בצפון. אולי ואולי ואולי. מה שכן ברור הוא שאם עכו תתקשה העונה לקחת נקודות בבית, היא תהיה מועמדת מובילה לירידה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בשביל להצליח צריך יותר קהל ולא רק במשחקי עליה. אוהדי הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

3. ירון הוכנבוים

עם מעט מזל, ירון הוכנבוים היה צריך לאמן כבר מזמן בליגת העל. הוא איש שחושב כדורגל, מאמן שהוגה שיטות משחק. לא סתם המודל מבחינתו ומבחינת מי שמכיר אותו הוא אלי גוטמן. אבל להוכנבוים לא תמיד היה את המזל. הוא פספס עליות, חתם בקבוצות הלא נכונות, אבל עכשיו הוא יצטרך את המזל כדי שיוכל לחבר את קבוצת הליגה הלאומית שהוא מנהיג להיות קבוצה בליגת העל. כן, גם שיטת משחק חכמה צריכה טיפת מזל.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
גם שיטת משחק חכמה צריכה מזל. הוכנבוים/אדריאן הרבשטיין

4. זרים

טיפת המזל יכולה להיות בינגו עם אחד הזרים – נכון לעכשיו, החוליה החלשה בסגל של עכו. העולה החדשה הלכה על זרים זולים מאפריקה שיכולים לעלות לה ביוקר, אבל מספיק שאחד מהם יתגלה כבינגו כדי להדביק את חומר השחקנים חסר הניסיון שיש להוכנבוים.

שחקן הפועל עכו עומר עבדול עזיז. ברני ארדוב
האם הקונספט של זרים זולים כמו עומאר עבדול עזיז יוכיח את עצמו?/ברני ארדוב

5. רועי דיין

זוכרים אותו? ההוא שנתקע בתור החלוץ היחיד בסגל הגאלקטיקוס של מכבי תל אביב. אם לא ידעתם, דיין מצא מאז סוג של בית הולם בעכו. אבל זה היה בליגה הלאומית. בלי מצלמות ובלי מיקרופונים. דיין הוא אולי החלוץ הכי בכיר בסגל החלוצים של עכו, שזה גם אומר המון על החוליה הזו. דיין יהיה חייב להצדיק את הטייטל הזה ולהיות סקורר טוב בליגת העל. לא בשביל להוכיח משהו לקלינגר, אלא יותר כדי להקל ולהשפיע על שאר החלוצים החידתיים בקבוצה.

רועי דיין שחקן נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
בעבר הוא נכלל בנבחרת הצעירה. היום, בלי יומרות צמרת, הוא צריך להוביל את החוד. דיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully