וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מקל: "גל יהיה במכבי וגם יקבל שם דקות"

איתן נוח

13.8.2009 / 14:58

מאוריצ'יו באלדוצ'י משוכנע שהרכז הצעיר שהושאל לגלבוע/גליל יחזור לקבוצת נעוריו: "אין פה שום החלטה לקבל"

מכבי תל אביב עדיין לא הודיעה רשמית מי יהיה הגארד הישראלי שייכנס לנעליו של טל בורשטיין, אך מאוריצ'יו באלדוצ'י, סוכנו של גל מקל המייצג גם את טל בורשטיין, משוכנע שהרכז הצעיר, השייך לצהובים ושיחק בעונה שעברה כמושאל בהפועל גלבוע/גליל, יחזור להיכל בעונה הקרובה.

"גל יהיה במכבי", הצהיר באלדוצ'י. "אני לא מבין למה כולם מעלים את זה בכלל? אין פה שום החלטה להחליט. הוא יהיה במכבי במאה אחוז והוא גם יקבל שם הרבה דקות".

מקל, הנמצא בלונדון עם נבחרת ישראל במסע משחקי ההכנה שלה לקראת אליפות אירופה, החל את הקריירה שלו בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, ועם סיום גיל הנוער החליט לעבור לליגת המכללות בארה"ב. אחרי שתי עונות סבירות במכללת וויצ'יטה סטייט חזר מקל לארץ היישר לספסל החמים של מכבי תל אביב.

בעונה החולפת הגיע מקל לגלילגלבוע ואחרי פתיחת עונה עגומה משהו, החל לפרוח בסיום העונה, כאשר במהלך הפלייאוף הפיק מקל ממוצעים של 13.3 נק' ו-4 אס' ב-29.7 דק' משחק. הפריצה שלו בסיום העונה זיכתה את מקל גם בתואר תגלית העונה.

לגבי בורשטיין באלדוצ'י נחרץ הרבה פחות. "מישהו פרסם שאריס מעוניינת בטל, זה לא נכון. דיברתי עם המאמן שלהם וזה לא נכון". מעבר לכך, לסוכן האיטלקי אין הרבה מה להוסיף על בורשטיין שיצטרך להמתין עד אחרי אליפות אירופה בשביל לחתום על חוזה בקבוצה חדשה, כך לפחות על פי איך שהדברים מסתמנים נכון לעכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully