וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה אפהאוזר יחמיץ המפגשים נגד מכבי חיפה

13.8.2009 / 14:24

קשר רד בול זלצבורג נפצע באימון, וייעדר מספר שבועות. הירוקים תרגלו אימון על דשא סינתטי, לקראת המשחק באוסטריה

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת פלייאוף העלייה לליגת האלופות נגד רד בול זלצבורג, כשהיום (חמישי) נודע כי האוסטרים יסבלו מחסרונו של קשר הקבוצה רנה אפהאוזר. האחרון נפצע אמש באימון הקבוצה, והוא ייעדר בשבועות הקרובים, כך שסיכוייו ליטול חלק בשני המשחקים נגד הירוקים אפסיים.

בתוך כך, בחיפה מנסים לתרגל עצמם לתנאים בהם ייתקלו במפגש הראשון ב-19 לחודש (יום רביעי הבא) בזלצבורג. הקבוצה התאמנה היום במגרש ב"קצף" על דשא סינתטי, המשטח עליו תתארח הקבוצה אצל האוסטרים. לאחר האימון העידו שחקני חיפה כי "מוזר לשחק על דשא סינתטי וזה מקשה את המשחק, אבל מאמינים שיוכלו להתרגל עד למשחק למשטח זה".

עוד לפני שהחל האימון הזהירו בצוות המקצועי את שחקני הקבוצה כי משטח הדשא הסינתטי פולט חום, ואכן השחקנים אמרו כי הם הרגישו בכך. כמו כן, השחקנים התאמנו עם אותם כדורים בהם משתמשת הקבוצה האוסטרית במשחקיה הביתיים.

אימון הקבוצה החיפאית נערך ללא השחקנים המשתייכים לסגל הנבחרת הבוגרת, ששהו איתה במחנה האימון בלונדון ובמשחק נגד צפון אירלנד שנערך אמש (1:1). הנבחרת אמורה לשוב היום בערב, וכבר ביום שישי יחזרו השחקנים לאימונים עם הקבוצה. מי שכן נטלו חלק באופן מלא באימון הם אייל גולסה ומוחמד גדיר, שחקני הנבחרת האולימפית ששבו ממשחק האימון שלהם בסרביה (הפסד 1:0).

אוהדי חיפה עטים במתינות על הכרטיסים לקראת משחק הגומלין של הקבוצה שייערך ב-25 לחודש באצטדיון רמת גן. כ-7,000 כרטיסים נמכרו עד כה לגומלין.

ביום שבת תפגוש הקבוצה את הפועל פתח תקוה במסגרת גביע הטוטו, כאשר המאמן אלישע לוי עשוי לפתוח עם חלק משחקני הספסל כדי לתת הזדמנות למה שיותר שחקנים צעירים, ביניהם ישראל זגורי ושלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully