וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיומים השפיעו, קולאקסיזוגלו ביטל הגעתו לבית"ר

דור בלך

13.8.2009 / 15:57

הקשר הטורקי-שוויצרי קיבל עשרות איומים על חייו בבלוג האישי שלו מגורמים שהזדהו כאוהדי בית"ר והחליט לוותר על ההזדמנות

בייקאל קולאקסיזוגלו, הקשר הטורקי-שוויצרי שהיה אמור להגיע למבחנים בבית"ר ירושלים בשבוע הבא, הודיע לקבוצה כי החליט שלא להגיע. דובר הקבוצה, אסף שקד, מסר בתגובה: "משיחה עם סוכנו של השחקן הבנו שהוא לא רוצה להגיע לישראל מסיבות שאינן ידועות לנו".

במחזיקת הגביע כבר הכינו לקולאקסיזוגלו ויזה לטיסה לישראל, אך לאחר ששוחח עם חברים שמכירים את הליגה הישראלית ושמע על כך שאוהדי בית"ר לא אוהבים שחקנים מוסלמים ועל הרעש התקשורתי שנוצר בעקבות הגעתו, החליט השחקן לוותר על ההזדמנות.

בנוסף, קיבל קולאקסיזוגלו במהלך הימים האחרונים עשרות איומים על חייו למייל האישי שלו ובבלוג אותו הוא כותב, על ידי גורמים שהזדהו כאוהדי בית"ר, בהם נכתב כי אם יגיע למבחנים בבית"ר הם יפגעו בו וכי במועדון הזה לא ישחקו מוסלמים. בעקבות כך התקשר קולאקסיזוגלו לסוכנו, והודיע לו סופית שהוא לא מוכן להגיע לישראל.

קובי מויאל חתם הבוקר על חוזה לעונה אחת בבית"ר ירושלים. מויאל בן ה-22, שגדל בקבוצה והושאל בשנתיים האחרונות להפועל כפר סבא ובני יהודה, סיים את חוזה החייל עליו היה חתום בבית"ר וכחודש אחרי שחזר לסגל הקבוצה הוא הגיע לסיכום עם ראשיה על הישארותו.

"אני שמח מאוד לחתום בבית"ר ירושלים", אמר מויאל לאתר הרשמי של הקבוצה אחרי החתימה. "זה הבית שלי, כאן גדלתי מגיל קטן וזאת הקבוצה שאני אוהד ואוהב. מה שנותר עכשיו זה לעבוד קשה ולגרום לקהל הגדול של בית"ר רק רגעים שמחים. בשנתיים שלא שיחקתי כאן התחשלתי, צברתי דקות משחק, ביטחון וניסיון. כרגע מה שעומד מול עיני זאת ההצלחה שלי בקבוצה".

על הציפיות שלו מהעונה הקרובה אמר מויאל: "אין ספק שכל עונה בית"ר ירושלים מתמודדת על כל התארים. אני מסתובב ברחוב ושומע את האוהדים שגם השנה הם רוצים לזכות בתואר. יש לנו מחויבות גדולה עבור האוהדים שבמשך שנים תומכים בנו בכל משחק. ברמה האישית אני מאוד מקווה להיות חלק בלתי נפרד מקבוצה שתזכה השנה בתואר".

עדכון ראשון: 13:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully