וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לקשטן: נמשיך לעבוד לפי הקוד האתי

13.8.2009 / 11:02

יבהירו למאמן כי הם מתכוונים לערער על זימונים בעתיד. בינתיים מה שמטריד אותו הם המצבים הנייחים. בולטון חושקת בברדה

ההתאחדות לכדורגל מתכוונת להבהיר למאמן הלאומי דרור קשטן כי למרות שחזרה בה מההחלטה לא לזמן את אלירן עטר לנבחרת בגלל עברו הפלילי, היא תמשיך לעבוד לפי הקוד האתי, המנחה שלא לזמן שחקנים לנבחרת בשל סיבות הקשורות לשירותם הצבאי או לעבר הפלילי שלהם.

הערב (18:05) צפויה הנבחרת לנחות בנתב"ג, וייתכן שבעוד שבועיים, לקראת המשחק מול לטביה, ייזום יו"ר ההתאחדות אבי לוזון פגישה עם המאמן. שחקנים בנבחרת ציינו כי ההחלטה של ההתאחדות "יצרה בור שלא ניתן יהיה לכסות", לדבריהם, משום ששחקנים שלא יזומנו בעתיד ירגישו מקופחים. כפי שפורסם אתמול, קשטן החליט לזמן את עטר לצמד המשחקים מול לטביה ולוקסמבורג.

המאמן דרור קשטן ועוזרו משה סיני שידרו אתמול בסיום המשחק אופטימיות רבה, אולם במהלך המחצית כעסו על השער שספגה הנבחרת: "כמה פעמים אפשר להסביר שאסור להכשיל בשליש האחרון?", ביקרו את השחקנים, כשהדברים כוונו בעיקר לקשר תמיר כהן. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול לאחר המשחק כי נקודת התורפה של הנבחרת "הייתה ונשארה המצבים הנייחים, כמו במשחקים מול יוון ושוויץ". נראה כי זה הדגש העיקרי שקשטן וסיני יתנו עליו את הדעת לפני צמד המשחקים בתחילת ספטמבר.

שחקנים בנבחרת סיפרו לאחר המשחק כי החלוצים עומר גולן וברק יצחקי ירדו מאוכזבים לחדר ההלבשה משום שלא שותפו במשחק. בנבחרת שללו אפשרות שגולן לא שותף בגלל היחסים העכורים בין קשטן ללוזון. "ליצחקי אין קשר ללוזון והוא לא שותף", אמר גורם בנבחרת.

קשטן עשוי לבצע מספר שינויים בסגל לקראת המשחקים מול לטביה ולוקסמבורג, כשקלמי סבן ממכבי נתניה עשוי לשוב לסגל אם יחלים, אבל אייל משומר שהציג יכולת טובה אתמול אמור לפתוח.

בולטון חושבת בכיוונו של ברדה

בנבחרת היו מרוצים בעיקר מהיכולת של אליניב ברדה, שכבש את שער השוויון והפגין יכולת טובה מאוד. בנבחרת אמרו על ברדה: "שנים לא היה לנבחרת שחקן כל כך מהיר שיודע לשחק מצוין גם עם הגב לשער ושולט בהנעת הכדור".

מסתבר שלא רק בנבחרת התלהבו מהחלוץ הישראלי של גנק. אמש דווח ברשת סקיי הבריטית על התעניינותן של פולהאם, בלקבורן ופורטסמות האנגליות בברדה, כשהיום מדווח כי קבוצה אנגלית נוספת, בולטון, בה שיחק בעבר טל בן חיים, חושבת על החלוץ, לו חוזה עד סוף עונת 2013 בקבוצה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully