וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשירו דורש מענק חתימה, הגנאים לא שחררו אותו

13.8.2009 / 10:22

שוב צרות בהפועל פ"ת: השחקן דורש חלק מהכסף שנשלח לגאנה, שם מעכבים השחרור הבינ"ל. לירון מוסבט יחתום

בהפועל פתח תקוה אין רגע דל. יממה לאחר שקבוצתו הגנאית של עוסמן באשירו, קינג פייסל, איימה לא לשחרר אותו, כעת נוצרה מחלוקת גדולה בין השחקן למועדון שמאיים לא לשלוח את השחרור הבינלאומי שלו.

פתח תקוה העבירה אתמול 30 אלף דולר לגנאים, והיום אמורים להישלח לו 10 אלף דולר נוספים, אלא שמתברר כי השחקן דורש את הכסף הזה שהובטח לו במעמד ההסכם כמענק חתימה. פתח תקוה עמדה להעביר לו את הכסף אתמול, אלא שבגאנה מאיימים שאם הכסף לא יועבר להם ביממה הקרובה, השחרור הבינלאומי שלו לא יגיע.

בקינג פייסל טענו אתמול כי חלק מהסכום שכבר הגיע הועבר לאחיו של השחקן, אך באשירו טוען כי קבוצתו מטעה בכוונה כדי לקבל את הכסף. "היום ננסה לפשר בין הצדדים", אמרו הבוקר במועדון. "אולי נחלק את הכסף".

החלוץ הליברי שהיה אמור להגיע למבחנים תקוע בסוריה

הקשר לירון מוסבט, שכבר סוכם על שחרורו במטרה שיחזור בעונה הבאה, צפוי לסכם במועדון לעונה הבאה לאחר שהמאמן דני ניראון הודיע כי הוא מרוצה מהיכולת שמציג השחקן.

החלוץ אור פיישבין מתקרב לעירוני רמת השרון. שגיב כהן נוטה לענות בחיוב על ההצעה מעירוני קריית שמונה. היום אמורה להתקבל החלטה של סוכנו, גלעד קצב, בעניין. הקשר רפאל מלטינסקי קיבל אתמול (רביעי) הודעה כי המועדון מוכן להשאיר אותו בסגל עד ינואר, ואם לא יצבור דקות משחק הוא ישוחרר.

החלוץ הליברי שהיה אמור להגיע למבחנים בפתח תקוה, מאחר ותקוע בסוריה. בשלב זה לא ברור האם הקבוצה תצליח להנפיק לו ויזה. אם זה לא יקרה, פתח תקוה תפתח את העונה בארבעה זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully