וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו מרטינז נמצא בסביבה תומכת

13.8.2009 / 10:03

פילדלפיה העניקה למגיש החדש שלה מספיק ריצות כדי שיזכה בניצחון ראשון, 5:12 על הקאבס. סט. לואיס בורחת ב-NL מרכז

לפני תוצאות משחקי הלילה, נחזור לתקרית משלשום במשחק בין בוסטון לדטרויט. קווין יוקיליס וריק פורסלו, שני גיבורי הפרשה, הורחקו מחמישה משחקים כל אחד, ומר "פוליטיקלי אינקורקט" משה ברקוביץ' מספק את הזווית האובייקטיבית לאירוע:

"אלה מכות? אפילו בידור נורמלי הקבוצה המסריחה הזו (בוסטון) לא מסוגלת לספק. לא היו אגרופים ושום דבר. ביזיון. סופסוף יהודי אמיץ מחליט לא לצאת פראייר אחרי שפוצצו אותו לכל אורך הסדרה, ובמקום לקום מהספסל ולעזור לו לפוצץ את הקבוצה השנייה, כל ה"חברים" שלו רק מפרידים. איזו קבוצה מגעילה. הלוואי שיוקיליס יקבל 20 משחקים השעייה והם יראו את הפלייאוף בטלוויזיה". בסוף יוקיליס קיבל רק רבע מהעונש, אבל התקווה לא אבדה.

ועכשיו - לתוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 3:4
בולטימור - אוקלנד 6:3
לוס אנג'לס איינג'לס - טמפה ביי 5:10
קליבלנד - טקסס 5:0
בוסטון - דטרויט 2:8
מינסוטה - קנזס סיטי 1:7
סיאטל - שיקגו וייט סוקס 0:1

NL:

אריזונה - ניו יורק מטס 6:4
סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:4
אטלנטה - וושינגטון 2:6
פלורידה - יוסטון 14:6
שיקגו קאבס - פילדלפיה 12:5
מילווקי - סן דייגו 6:5
סט. לואיס - סינסינטי 2:5
קולורדו - פיטסבורג 0:8

סט. לואיס נותנת גז

AL: סינגל של רובינסון קאנו באינינג ה-11 העניק ליאנקיז ניצחון 3:4 על טורונטו, ושימר את פער 5.5 המשחקים מבוסטון בראש בית המזרח. הרד סוקס עשו את שלהם עם ניצחון 2:8 על דטרויט, כשג'וש בקט הגיש שבעה אינינגים, סילק שישה חובטים בסטרייקאאוט והפך למגיש הראשון העונה שרושם 14 ניצחונות. הצלע השלישית במאבק, טמפה ביי, התרחקה לאחר הפסד 10:5 ללוס אנג'לס איינג'לס.

לאחר שנכנעה לקליבלנד 5:0 יום לפני כן, גמלה טקסס בניצחון זהה על האינדיאנס, 7.2 אינינגים וחמישה חשמולים לטומי האנטר. סיאטל ושיקגו וייט סוקס ניהלו דואל מרשים ביותר, כשפליקס הרננדז מהמארינרס מגיש שבעה אינינגים וקוטל עשרה חובטים ומארק בהרלי מהגרביים סוגר שמונה ושלושה. כל זה הספיק לתיקו מאופס, עד שקן גריפי ג'וניור שבר את השוויון עם סינגל מנצח באינינג ה-14 וקבע 0:1 לסיאטל. אוקלנד ניצחה בבולטימור 3:6 ומינסוטה עברה את קנזס סיטי 1:7.

NL: פדרו מרטינז חזר, ובפילדלפיה רצו לראות מה יקבלו ממי שנחשב לאחד המגישים הגדולים בהיסטוריה. ההספק שלו היה נאה יחסית לבכורה - חמישה אינינגים, חמש קטילות ושלוש ריצות חובה. פדרו קיבל תמיכה התקפית שכללה שמונה ריצות באינינג הרביעי, כדי לרשום ניצחון על שיקגו קאבס 5:12. מבחינת הקאביז השבוע האחרון היה אסון, כי סט. לואיס ניצחה את סינסינטי 2:5 ופתחה פער של ארבעה משחקים בפסגה. שבעה ועשרה לכריס קרפנטר במשחק הזה. יוסטון עצרה את הדהירה של פלורידה עם ניצחון 6:14, מילווקי שוב הפסידה בבית לסן דייגו 6:5 והקרדינלס מרגישים מאוד בנוח בבית, שעד לפני שבוע וחצי היה הצמוד ביותר במייג'ורס.

לוס אנג'לס דודג'רס הגיעה באינינג התשיעי לטים לינסקאם, השוותה ל-2:2 אבל הומר של חואן אוריבה בעשירי העניק לסן פרנסיסקו ניצחון 2:4, והג'איינטס נמנעו מסוויפ בסדרה. אובלדו חימנז מקולורדו הגיש שמונה אינינגים משובחים, הרוקיז מיגרו את פיטסבורג 0:8. אטלנטה ממשיכה לשעוט קדימה עם ניצחון 2:6 על וושינגטון, והמטס לא נתנו סיבה לצחוק עליהם כשניצחו בפיניקס את אריזונה 4:6 (אבל יהיו עוד הזדמנויות, בטוח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully