וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "נביא שמחה לאנשים"

רויטרס

13.8.2009 / 9:48

מאמן ארגנטינה היה מרוצה לאחר המהפך וה-2:3 על רוסיה. ריירה: "השער מוקדש לחארקה". קאפלו: "עשינו טעויות טיפשיות"

רויטרס

עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

משחקים בינלאומיים רבים נערכו אמש ברחבי העולם, כאשר חלק מהם היו במסגרת מוקדמות גביע העולם בדרום אפריקה 2010, וחלקם משחקי ידידות.

אחד המשחקים הבולטים בין משחקי האימון הפגיש את נבחרת ארגנטינה, שהתארחה במוסקבה אצל הנבחרת הרוסית. לפני המשחק מאמן הנבחרת הארגנטינאית דייגו מראדונה לא היסס לבקר בחריפות את הבחירה ברוסיה כיעד הכנה אחרון לפני המשחק הגדול שמחכה לאלביסלסטה נגד ברזיל ב-5 לספטמבר במסגרת מוקדמות גביע העולם, שייערך ברוסאריו, ארגנטינה. אגב, ברזיל ניצחה במשחק הידידות שלה באסטוניה 0:1.

ארגנטינה רשמה ניצחון נאה 2:3 על רוסיה. לאחר שנקלעו לפיגור 1:0, עשו האורחים מהפך והובילו 1:3. בסיום המשחק היה המאמן הארגנטינאי מרוצה, כמובן. "אני חושב", אמר מראדונה, "שבמשחק הזה הראינו חיות, ושאנחנו הולכים להביא שמחה לאנשים. האמת היא שניצחון זה נותן לנו תמריץ. הנבחרת הגיבה טוב מאוד כשהיא הייתה בפיגור אל מול אצטדיון מלא באוהדים רוסים. הבחורים שיחקו כמו שביקשתי מהם".

בספרד נוצרים את זכרו של חארקה

ארבעה ימים אחרי הטרגדיה הקשה שפקדה את הכדורגל הספרדי עם מותו בטרם עת של קפטן אספניול דני חארקה, שיחקה הנבחרת בחוץ וניצחה את מקדוניה 2:3. המארחים הדהימו את אלופת אירופה והובילו עליה 0:2 במחצית, אבל המאמן ויסנטה דל בוסקה ערך חילופים רבים בהפסקה, שהביאו לו לבסוף את המהפך.

אלברט ריירה, שחקנה של ליברפול ששיחק לפני כן בצוותא עם חארקה באספניול, הקדיש את שער הניצחון שלו לחברו. "השער הזה היה בשבילו, עבור משפחתו ועבור אספניול, אמר הקשר הספרדי לעיתון 'אס'. "זה מוקדש לו, מגיע לו".

שחקנה של ויאריאל חואן קאפדווילה התייחס למשחק עצמו, ולא היה מאוד מרוצה מהכושר שהציגה נבחרת ספרד. "באופן כללי אנחנו ברמה גבוהה, זה היה מבחן טוב עבור העתיד. המקדונים היו במוטיבציה גבוהה מאוד, אבל אנחנו עשינו מספר טעויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

קאפלו מעדיף ששחקניו יפשלו באימונים

הולנד ואנגליה נפגשו למשחק רעים שתמיד מסקרן. נבחרת האוראנג' הובילה 0:2 עד המחצית משערים של דרק קויט ורפאל ואן דר וארט, אלא שהנבחרת האנגלית הצליחה לעשות קאמבק במחצית השנייה תוך שמונה דקות מצמד של ג'רמיין דפו (68 ו-76).

"אני לא כועס על הטעויות שביצענו בשערים שספגנו - הן היו פשוט טעויות טיפשיות", אמר מאמן נבחרת אנגליה פאביו קאפלו לאחר המשחק. "שוחחתי עם השחקנים על כך ודברים כאלה קורים כשאתה נמצא בלחץ. עדיף שנעשה את זה במשחק כזה מאשר במשחק רשמי במוקדמות הגביע העולמי".

מאמן הולנד ברט ואן מרוויק אמר בסיום: "ניצבנו בפני בעיות כשאנגליה החלה לשחק בצורה התקפית יותר. לפני ההפסקה הם נעדרו את המהירות, אבל במחצית השנייה נכנסו ללחץ ולא הצלחנו להתמודד איתו כראוי".

קנבארו הוא אלוף

שוויץ אירחה את איטליה גם למשחק ידידות, ושתי הנבחרות נפרדו כשאף אחת לא הצליחה להכניע את יריבתה. לפיכך הפרט הכי מעניין מהמשחק הייתה העובדה כי פאביו קנבארו שבר את שיא ההופעות של פאולו מאלדיני בסקוודרה אזורה, כשרשם הופעה מספר 127.

"זה כבוד גדול בשבילי לעבור את המספר של שחקן גדול כמו מאלדיני שהיווה ומהווה דוגמא לכל כך הרבה שחקנים צעירים", אמר קנבארו הנרגש. "אני מרגיש בר מזל ללבוש את החולצה של האזורי כי זהו חלומם של ילדים רבים. זה כבוד גדול עבורי ללבוש את המדים הללו ולייצג את איטליה. אף פעם לא חשבתי על השיאים שאני צריך לשבור".

הרף של דומנק הולך ופוחת

צרפת ערכה משחק רשמי נגד איי פארו במסגרת מוקדמות גביע העולם. הנבחרת הסקנדינבית עשתה חיים קשים לטריקולור, שהצליחה להבקיע רק פעם אחת, בדקה ה-42 על ידי חלוצה של טולוז, אנדרה פייר ג'יניאק.

"אמרתי שהמטרה שלנו היא להשיג שלוש נקודות, כך שאין לי תלונות על המשחק", כך אמר מאמן נבחרת צרפת ריימונד דומנק, שהסתפק במועט. "אמנם יצרנו מצבים רבים ליד השערים, אבל לא הצלחנו לתרגם אותם לשערים".

"ידענו שזה יהיה מסובך מאוד נגד היריב כי הם התרכזו בלעשות הגנה", אמר ג'יניאק. "זה כמובן היה משמח אם היינו מצליחים להבקיע יותר שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully