וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "עם קצת ריכוז, היינו יכולים לנצח"

13.8.2009 / 0:40

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, שיבח את שחקניו (”אני בהחלט מרוצה מהמשחק שלנו”), אך גם הוא יודע שמההתמודדות הזו הוא היה צריך לצאת עם ניצחון ביד, ולא עם תיקו 1:1

בנבחרת ישראל שיחררו לא מעט ציטוטים בשבוע האחרון, לקראת משחק האימון מול נבחרת צפון אירלנד, שהכל עוד פתוח, שהתמונה אינה שלמה, שהרכבת למונדיאל בדרום אפריקה לא חלפה. על הנייר כמובן, הכל נכון.

אלא שבשביל לשמור לעצמה סיכוי להעפיל לשם, חייבת ישראל לנצח את כל משחקיה הקרובים, ואם היא תיראה כמו שנראתה הערב (רביעי) מול צפון אירלנד, הרי שהדברים לא נראים מעודדים. נבחרתו של קשטן סיימה בתיקו 1:1 עם צפון אירלנד בבלפסט, שרק הראה בפעם המי יודע כמה שהפוטנציאל ישנו, אבל אין מי שיכניס את הפוטנציאל הזה לרשת.

את המאמן הלאומי, לעומת זאת, שום דבר לא מבלבל: "אני בהחלט מרוצה ממשחק הנבחרת שלנו", אמר קשטן בסיום. "צפון אירלנד היא נבחרת ביתית מאד עם קהל שדוחף אותה כל הזמן, וכך היה גם הפעם, אבל מצד שני אנחנו שלטנו ברוב המשחק, הגענו להזדמנויות ועם קצת ריכוז היינו יכולים גם לנצח". קשטן אולי צודק, אך אסור לשכוח שהמארחים נראו חלשים ואפורים במרבית שלבי המשחק, וההזדמנויות שקיבלה ישראל נצח את המשחק היו מרובות.

"אני שמח מאד שדברים שאנחנו מתרגלים באימונים באו לידי ביטוי בצורת המשחק שלנו", המשיך קשטן בסיום, "וכתוצאה מכך גם שלטנו והגענו למצבים, ומצד שני הצפון אירים לא הגיעו למצבים שלהם". מה שבטוח הוא שבמשחקים רשמיים, בהם יש יותר מה להפסיד, הזדמנויות כמו שנראו היום לא יהיו רבות. כל שאפשר לקוות הוא שהנבחרת תדע להשכיל ולתרגם אותן לשערים ונקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully