וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי הורחק משני משחקים

חלוץ הפועל חיפה ששותף למרות הכרטיסים הצהובים, ירצה את ההרחקות בגביע הטוטו. מכבי פ"ת רוצה את חרסיסיץ'

הערפל סביב הקשר בריאן חרסיסיץ' נמשך, והערב (רביעי), התברר כי גם מכבי פתח תקוה בודקת אפשרות לצרף את הקשר הארגנטינאי, זאת לאחר שנודע לה על פערים בין סוכנו של השחקן לבין הפועל חיפה, שקיבלה היום שחרור זמני מעכו. מאמן הקבוצה, רוני לוי, מחפש שחקן בעמדה של חרסיסיץ', זאת בנוסף לקשרים האחוריים הקיימים בקבוצה. אם פ"ת אכן תצליח להחתים את חרסיסיץ', שהחלו מגעים עם סוכנו, היא תרד מהאפשרות להחתים את הקשר פלוריבר נ'גלולה.

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, אמר בתגובה: "חרסיסיץ' חתום בהפועל חיפה, והוא ישחק רק אצלנו. הוא יצא למחנה אימון עם הקבוצה, ואני לא רואה סיבה שהוא יהיה בקבוצה אחרת".

כזכור, מוקדם יותר היום קיבל השחקן צו זמני מהבורר בתיקו המתיר לו לשחק בכל קבוצה, תמורת ערבות של 140 אלף דולרים. הצו זמני ניתן עד אשר תתקבל החלטה בעניינו, כפי שביקש בדיון ביום ראשון אליו לא הופיעו נציגי עכו.

כזכור, חרסיסיץ' וחיפה ניגשו להליך בוררות כנגד עכו, מכיוון שזו טענה כי השחקן מחויב אליה על פי החוזה שחתם בעונה שעברה, המתיר לה אופציה עליו ולכן לא היתה מוכנה לשחרר את כרטיס השחקן שלו לאדומים מהכרמל ללא פיצוי כספי. מנגד, טען הקשר הארגנטינאי/אמריקאי כי האופציה היתה רק במידה ששני הצדדים מסכימים עליה ולכן הוא יכול לעבור לכל קבוצה.

היום כאמור, הגיעו הצדדים לבוררות בעניין, וחרסיסיץ' קיבל את השחרור הזמני מעכו ואמור ליטול חלק כבר במשחקה הקרוב של חיפה מול הפועל רעננה. החלטת הבורר הסופית אמורה להתקבל עוד שבועיים, ובחיפה מקווים כי החלטה בנושא תתקבל עוד לפני פתיחת הליגה.

בית הדין המשמעתי העניש הערב את חלוץ הקבוצה, ערן לוי, בהרחקה ממשחק אחד בגביע הטוטו וכן ממשחק נוסף בשאר המסגרות. כזכור, לוי שותף במשחק גביע הטוטו של הקבוצה מול אח"י נצרת למרות שצבר 5 כרטיסים צהובים. הקבוצה עצמה ספגה קנס כספי של 10,000 שקלים בפועל, 10,000 שקלים על תנאי, וכן בהפחתת נקודה על תנאי לשנת.
עדכון ראשון: 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully