וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מצטער ששחררתי את אפק וגפני"

12.8.2009 / 13:57

אלישע לוי מגיב על הסגל הקצר ועומס המשחקים, ומבהיר: "נשלב שחקנים ברוטציה". על טשיירה: "התלבשו עליו מהרגע הראשון"

"הסגל נחלש? אולי הוא פחות מנוסה. אני לא מצטער ששחררתי את אפק וגפני ושלא יחשבו שכל מי שמתדפק על דלתי ומבקש שחרור מקבל בקלות. מכבי חיפה זה מועדון שצריך לעשות הכל כדי להימנות על שחקניו. ישנם מספיק שחקנים שמעוניינים להגיע אלינו", כל אמר הבוקר מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, בראיון לאתר הרשמי של המועדון, בהתייחס לסגל הקצר של הקבוצה.

"ברור שברגע שמשתתפים בגביע אירופה, יש צורך להשקיע מחשבה רבה גם בתכנון האימונים וגם להשתמש בסגל בצורה הכי נכונה, לשלב שחקנים ברוטציה ואולי בשלב השני לחזק את הסגל. בכל מקרה, לא נצרף שחקנים לפני הפלייאוף".

"גם העונה המדיניות נועדה להכשיר את הצעירים למשימות", המשיך לוי בנוגע לשחקנים הצעירים המשחקים בקבוצה. "בעונה שעברה, לו היו חושבים כך, גולסה וגדיר לא היו פקטור במאבק על התואר. הם שיחקו הרבה, היו שותפים מלאים לזכייה בתואר והיום ברור שהם בעלי ניסיון גדול יותר. כך גם יהיה עם ישראל זגורי וטאלב טוואטחה". בהמשך הוסיף לוי כי: "ספסל מחליפים לא נועד להשפיל שחקנים. אנחנו לא מועדון שחי על סיסמאות וקלישאות של הצערה. אנו מקיימים זאת הלכה למעשה כי יש לנו דרך. מי שחסר סבלנות ומאמין בדרך שלנו, מבין בסופו של דבר שכדאי להישאר כאן, כמו ישראל זגורי שהחליט לחזור לסגל אחרי שכמעט ועזב לקבוצה אחרת".

המאמן חווה דעתו על מספר שחקנים באופן אישי. על שחרור פנטאני והחתמת בלו אמר: "בלו לא הגיע על המשבצת של פנטאני. מי שמשחק במקומו הוא ולדימיר דבאלישווילי. בלו שחקן שלנו שחזר משנות השאלה ואנו עוקבים איך מתפתחים העניינים איתו". על קטן אמר: "יניב מראה סימנים של חזרה לכושר. הוא מתאמן טוב, כאביו פוחתים וכולנו מקווים שלא יזדקק לניתוח. ברור שאני לוקח בחשבון את התרחיש הכי גרוע שלתקופה קצרה ניאלץ לוותר עליו".

על קולמה אמר המאמן: "אנחנו יכולים לשלוט על כל מי שקם בבוקר ומחליט לפרסם משהו נגד קולמה? מי ששומעים וקוראים, אלה האוהדים הממוצעים שניזונים מהידיעות הלא מבוססות הללו. קולמה יודע שהאמון שהוא מקבל מהמערכת הוא הקובע והחשוב". על הבלם ז'ורז'ה טשיירה: "במשחק האחרון כל משחק ההגנה שלנו לא היה טוב. הוא לא היה הגורם היחיד שבגללו ספגנו שלישייה מול אקטובה. התלבשו עליו מהרגע הראשון. למה לא ציינו שהיה טוב במשחק באקטובה? כי לא היתה טלביזיה? כדאי שיתחילו להבין ששחקן אחד לא קובע אם ההגנה טובה או לא. מול אקטובה כולם היו פחות טובים ברבע השעה הראשונה".

המאמן דיבר גם לקראת המשחק בזלצבורג, בו ישחק על דשא סינטטי: "אין ספק שזה משהו שונה. במתקן האימונים בקצף ישנם שני מגרשים כאלה. נצטרך להתאקלם לשחק עליו. נתאמן עליו מספר פעמים וננסה להתרגל. המשחק עליו מהיר יותר, הכדור מקפץ יותר, לפעמים נעצר. יש לנו מספר ימים להתרגל לרעיון לשחק על דשא סינטטי".

בתוך כך, בהתאחדות לכדורגל ציינו היום כי למרות שביתת הכבאים המתוכננת המשחק יתקיים באצטדיון רמת גן. יו"ר איגוד הכבאים, יואב גדסי: "הודענו בכלי התקשורת שלא נשלח כבאיות לאירועים המוניים. אני מקווה שבסופו של דבר המשחק ייערך ברמת גן".

עד הבוקר רכשו אוהדי חיפה כ-6,000 כרטיסים לקראת משחק הגומלין מול זלצבורג ובחיפה מאמינים שהקצב יואץ לאחר המשחק הראשון, אם הקבוצה תשיג תוצאה טובה. במקרה כזה, חיפה צפויה למכור את כל הכרטיסים למשחק ברמת גן, כ-30 אלף בסך הכל. המשחק הראשון בין חיפה לזלצבורג שיתקיים באוסטריה יועבר בשידור ישיר בערוץ 2 החל מ-21:40 כאשר רמי וייץ ושגיא כהן יעבירו את השידור. כמו כן, המשחק יועבר גם במקביל בספורט 5 HD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully