וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת מסירה את הקללה

12.8.2009 / 21:23

אנשי הקבוצה השתתפו בתפילה המונית, בבית הכנסת בו קיללו האוהדים בעבר את מאיר שמיר. אבי לוזון פועל לאישור האורווה

מי שחשב שהפועל פתח תקוה תפתח את העונה בצורה צולעת מבחינת יחסי הכוחות בין האוהדים להנהלה, ודאי הופתע הערב (רביעי) כאשר דני לוי וחברי ההנהלה נסעו יחד עם השחקנים ומספר אוהדים לבית כנסת בעיר, לתפילה המונית שמטרתה היא שחרור גלעד שליט וגם, כפי שמגדיר דני לוי: "הסרת הקללה מהקבוצה שהחלה כשאוהדי הקבוצה קיללו את מאיר שמיר".

כזכור, לפני מספר חודשים התכנסו מספר אוהדי הקבוצה והפגינו כנגד הבעלים לשעבר, מאיר שמיר, מול בית כנסת. יש לציין כי מדובר באותו בית כנסת, ומטרתו של לוי הייתה פשוטה וברורה: להסיר את הקללה.

התערבות מפתיעה נעשתה מצד יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שפעל במטרה להכשיר את האורווה לשבת למרות שלא מכבי פתח תקוה תשחק שם אלא הפועל. לוזון, יחד עם מקורבו של דני לוי וחברת העמותה ,גל חצור, עסקו בנושא במשך היום. לוי בתגובה: "עד שבת נשחק באורווה ולא בנתניה".

סיפור באשירו הסתדר לטובה

דרמה, מתח והרבה עצבים עברו על אנשי הפועל פתח תקוה אתמול (שלישי) במהלך שעות הצהריים. נשיא קינג פייסל, המחזיקה בכרטיסו של החלוץ עוסמן באשירו, הורה לשחקן שלא להתאמן בקבוצה ולחזור למולדתו באופן מיידי לאחר שלא שולמו לו דמי ההשאלה בזמן, כפי שנקבע בהסכם עם המועדון. באשירו קיבל הוראה לא ליטול חלק במשחק אתמול, אלא שאז פנה חבר ההנהלה דני לוי לאנשי העסקים גל חצור ותומר סיני, שהסכימו להעביר את הכסף באמצעות העברה בנקאית (40 אלף דולר).

לאחר המשחק סיכמה ההנהלה עם השחקן לעונה ואופציה לעונה נוספת, כאשר במהלך התקופה תוכל לרכוש את כרטיסו תמורת 200 אלף דולר, כפי שסוכם לפני שהשחקן הגיע לארץ. באשירו עצמו נראה מעט עייף במהלך המשחק. המגן שגיב כהן, שהפסיק להתאמן בקבוצה, קיבל הצעה מעירוני קריית שמונה.

מנהל הקבוצה עופר צברי ושחקני הקבוצה אלי אברבנל, שניר דורי, קובי דג'אני ואלנתן סלמי יבקרו היום בבית החולים תל השומר את שחקן נערים א' שמאושפז.

עדכון ראשון: 10:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully