וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דרמה קווין

12.8.2009 / 10:20

קווין יוקיליס החל בקרב אגרופים והורחק, מייק לואל שהחליפו ירה לשני הומראנס והעניק לבוסטון ניצחון 5:7 על דטרויט

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - דטרויט 5:7
ניו יורק יאנקיז - טורונטו 5:7
קליבלנד - טקסס 0:5
לוס אנג'לס איינג'לס - טמפה ביי 0:6
מינסוטה - קנזס סיטי 14:6
בולטימור - אוקלנד 2:3
סיאטל - שיקגו וייט סוקס 3:1

NL:

סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 9:1
אריזונה - ניו יורק מטס 2:6
אטלנטה - וושינגטון 1:8
פלורידה - יוסטון 8:9
שיקגו קאבס - פילדלפיה 4:3
קולורדו - פיטסבורג 7:3
סט. לואיס - סינסינטי 5:4
מילווקי - סן דייגו 13:6

פילדלפיה לא מצליחה לברוח

AL: קווין יוקיליס מבוסטון לא אהב את הזריקה של ריק פורסלו מדטרויט, שפגעה בו בתחילת האינינג השני, כשתגובה לזריקה של יוניצ'י טזאווה על ידו של מיגל קבררה, שהוציאה אותו מהמשחק. התגובה של יוקיליס הייתה קיצונית: יאללה, מכות, יאללה. יוקיליס ופורסלו פרצו בקרב אגרופים שניקה את ספסלי הקבוצות והורחקו. מבחינת הטייגרס זה לא התאים, כי מי שמילא את מקומו של יוקיליס בהרכב היה מייק לואל, שעם שני הומרים ניצח את הטייגרס 5:7 והעניק לטזאווה ניצחון ראשון במייג'ורס.

היאנקיז עשו את זה עם הרבה פחות רעש, כשארבע ריצות באינינג השמיני הפכו פיגור מול טורונטו לניצחון 5:7. הידקי מאטסוי וחורחה פוסאדה חבטו להומרים בזה אחר זה כדי להפוך את התוצאה. ארון לאפי היה סולידי עם 6.2 אינינגים ב-0:5 של קליבלנד על טקסס. בולטימור גברה על אוקלנד 2:3.

ארווין סנטנה לא עצבן בזמן האחרון. המגיש של האיינג'לס מאנהיים היה עצום ב-0:6 על טמפה ביי, כשהגיש תשעה אינינגים, סילק שישה חובטים בסטרייקאאוט והרשה שלוש חבטות בלבד. קנזס סיטי הביסה את מינסוטה המתרסקת 6:14, שיקגו וייט סוקס עושה רעשים באוזן של דטרויט עם 1:3 בסיאטל, שצימק את הפער מהטייגרס לשני משחקים בלבד. שמונה ושמונה לג'ון דאנקס המצוין במשחק הזה.

NL: אדריאן גונזאלס המצוין מסן דייגו רשם משחק של שש חבטות, הפאדרס ניצחו במילווקי 6:14. הברוורס, לשמחתם, נהנו מהפסדים של שאר הקבוצות בבית המרכז, כשסט. לואיס הפסידה בבית לסינסינטי 5:4 וגם שיקגו קאבס ויוסטון נוצחו, על ידי יריבות מבית המזרח, שהופך להיות מעניין מרגע לרגע.

פילדלפיה גברה על הקאבס 3:4 עם הומר של בן פרנסיסקו באינינג ה-12. שישה אינינגים לג'יי איי האפ, שנשאר ברוטציה של הפיליז על חשבון ג'יימי מוייר. פלורידה עשתה זאת גם היא באקסטרה אינינגים, עברה את יוסטון 8:9 עם הומר של דני אוגלה באינינג ה-11וקצרה ניצחון חמישי ברציפות. אטלנטה, הצלע השלישית במאבק, לא מוותרת ועם 6.2 אינינגים ותשעה חשמולים של טומי הנסון קטעה את רצף שמונת הניצחונות של וושינגטון עם 1:8. והמטס? נו, אתם יודעים - הפסד 6:2 לאריזונה.

במערב, הדודג'רס ממשיכים ללמד לקח את סן פרנסיסקו, שהעזה להתקרב אליהם יתר על המידה לאחרונה. מני רמירז ומאט קמפ ירו להומרים, לוס אנג'לס ניצחה 1:9, ונהנתה גם מתקלה ביתית של קולורדו, שהפסידה לפיטסבורג 7:3. ההפרש בפסגה גדל ל-6.5 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully