וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "קשה להכין נבחרת בזמן כה מועט"

11.8.2009 / 21:26

קפטן נבחרת ישראל נחלץ לעזרת מאמנו במסע"ת לקראת צפון אירלנד (ד', 21:45, ספ' 5). ידין וקולאוטי בהרכב של קשטן

נבחרת ישראל קיימה הערב את האימון המסכם לקראת משחק הידידות בבלפסט מול צפון אירלנד מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5), כשלפני כן נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן דרור קשטן והקפטן יוסי בניון.

"הראינו היום לשחקנים את המשחק של צפון אירלנד מול פולין, ודיברנו איתם על החשיבות של כל אימון ומשחק יחד ועל כך שטוב לראות שהם נהנים בכל רגע", פתח קשטן את דבריו. "עבורנו זה משחק הכנה חשוב לקראת המפגשים מול לטביה, לוקסמבורג ומולדובה".

יוסי בניון התייחס לנבחרת היריבה: "צפון אירלנד עשתה התקדמות יפה בשנים האחרונות, יש לה הרבה שחקנים בפרמיירליג ועבורנו זה יהיה משחק אימון טוב לקראת המשך המוקדמות. אני אוהב לבוא לנבחרת וגאה להיות חלק מנבחרת ישראל. אנחנו צריכים לברך על כל הזדמנות שיש לנו להתגבש ועל הזמן שאנו מתאמנים יחד". עוד הוסיף הקפטן: "לא נפגשו מאז המשחק ביוון ולכן מדובר כעת במפגש חשוב לכולנו וגם עבור דרור. קשה להכין נבחרת כשיש זמן מועט להיות יחד".

על פי האימון המסכם החליט קשטן לערוך מספר שינויים ביחס להרכב הרגיל. את מקומו של המגן הימני קלמי סבן, שלא נמצא עם הנבחרת, יתפוס אייל משומר, כשדקל קינן ואבי סטרול יפתחו במרכז ההגנה ודדי בן דיין באגף השמאלי. בקישור האחורי ינסה קשטן לבחון את השילוב בין תמיר כהן לאביחי ידין, לו תהיה זו הופעת בכורה בנבחרת. את הקישור ישלימו הקפטן יוסי בניון ואבירם ברוכיאן, ובחוד יפתח אליניב ברדה לצידו של רוברטו קולאוטי, כשקשטן ישאיר על הספסל את עומר גולן, שממעט לשחק בלוקרן, כמו גם את חברו לקבוצה יואב זיו.

הרכב הנבחרת: דודו אוואט, אייל משומר, דקל קינן, אבי סטרול, דדי בן דיין, אביחי ידין, תמיר כהן, יוסי בניון, אבירם ברוכיאן, אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי.

וורת'ינגטון: "המשחק חשוב, צריך לכבד את הצופים"

צפון אירלנד, שמחפשת העפלה ראשונה למונדיאל אחרי 24 שנות היעדרות, נמצאת במצב לא רע בבית 3, כשהיא ממוקמת שנייה עם 13 נקודות לפני פולין, צ'כיה ומקדוניה כשרק סלובקיה מקדימה אותה. בזכות הישגי הנבחרת המדינה נמצאת בסוג של הייפ סביב הסיכוי להגשים את חלום הגביע העולמי. "יש באזז כרגע, אבל אנחנו לא מדברים על המונדיאל כל הזמן" אמר הקפטן ארון יוז. "יש לנו סיכוי להעפיל, אבל כרגע אנחנו מתרכזים בישראל ובעשיית הכנה טובה לקראת פולין".

המאמן נייג'ל וורת'ינגטון, כמו קשטן ושאר מאמני הנבחרות בעולם, מתקשה לעבוד כפי שהוא רוצה באמת בפרקי הזמן הקצרים בו הוא מתראה עם שחקניו. "עברו שלושה וחצי חודשים מאז היינו יחד וחשוב לי לראות אתם כולם כאן. המשחק מול ישראל משמעותי עבורנו כהכנה למשחק מול פולין, ונוכל לראות את התוצאות של העבודה בימים האחרונים".

המאמן מתח ביקורת על השחקנים שהגיעו בכושר גופני ירוד, כשהכוונה היא לחלוץ דייויד הילי, מלך השערים של הנבחרת שעומד בפני הופעתו ה-75 במדים הלאומיים, והקשר קית' גילספי בן ה-34 שנמצא ללא קבוצה, וביקש מכולם לגלות רצינות. "אני תמיד גלוי וישיר. זהו משחק בינלאומי והצופים משלמים עבורו ממיטב כספם - צריך לכבד אותם ואת עצמנו ולהופיע כמקצוענים", ענה המאמן לטענה שמדובר במשחק חסר חשיבות.

וורת'ינגטון החליט לוותר על שירותיו של בלם יונייטד ג'וני אוונס, ואיפשר לו לשוב למנצ'סטר ולטפל בפציעה בעקב. סטיבן דייויס מגלאזגו ריינג'רס הושאר במפתיע מחוץ להרכב, ולמרות הידיעות המוקדמות דייויד הילי יפתח בהרכב.

הרכב צפון אירלנד: מייק טיילור, כריס ביירד, סטיבן קרייגן, ארון יוז, ג'ורג' מקרטני, דמיאן ג'ונסון, סמי קלינגן, גרנט מקאן, כריס ברנט, קייל לאפרטי, דייויד הילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully