וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאיד מאוד שתתבגרו

11.8.2009 / 18:32

בלי דרמות מהיו"ר כאיד אבו עייש, בלי רגשי נחיתות והתרכזות בבני סכנין. חמשת הדברים שיעשו את העונה של מכבי אחי נצרת

מאמן מכבי אחי נצרת אלי מחפוד חוגג עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
הרבה דברים צריכים לקרות בשביל הפי אנד נוסף. מחפוד ונצרת חוגגים עליה לליגת העל/ברני ארדוב

1. רוסלן ניגמטולין

רוסלן ניגמטולין הוא לא עוד שוער זר שמגיע לישראל. הוא שם גדול, שוער נבחרת לשעבר, שלאף אחד אין מושג איך דווקא אחי נצרת הענייה שמה עליו את היד, והוא עוד הסכים לכך. שוער כזה, גם בגיל 35, יכול לעשות קבוצה. שוער כזה, בעיקר בגיל כזה, יכול להיות הנפילה של החיים. הוא חושב שהוא בא לליגה קלה, לעשות עוד כמה לירות ולפרוש, ואז הוא נוחת בקרית אליעזר וחוטף רביעייה. מהשאלה הזו תצא גם התשובה לשאלה – איך תיראה הקדנציה השנייה של אחי נצרת בליגת העל.

שחקני נבחרת רוסיה ב-2001 דימטרי חוחלוב עם השוער רוסלן ניגמטולין. Darko Vojinovic, AP
רזומה כמו שלו לא בהכרח מעיד על יכולת מדהימה בהווה. ניגמטולין/AP, Darko Vojinovic

2. לשכוח את סכנין

יש לאחי נצרת לא מעט אוהדים שכל מה שמעניין אותם זה לסיים מעל סכנין בטבלה. אפילו מהמקום הלפני האחרון. זו חשיבה פסולה, שגויה ולא בריאה לקבוצה שעדיין מתנהלת כמו בליגות הנמוכות. סכנין, מה לעשות, קבוצה טובה יותר מנצרת. יותר מנוסה בליגה. יותר חזקה ניהולית. יותר בוגרת נפשית. לאחי מומלץ להניח לקרב האישי שלהם מול סכנין לעת עתה. לנצל את הגדלת הליגה כדי לשרוד, לבנות שלד לכמה שנים סופסוף, לשחק כדורגל חיובי ולהתפתח כמועדון. אפשר לסיים מעל סכנין בטבלה גם בעוד שנתיים-שלוש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי מכבי אחי נצרת. ברני ארדוב
תתרכזו בעיקר, לא בטפל ולא בסכנין. שחקני אחי נצרת/ברני ארדוב

3. אנדרסון ווסט

לנצרת יש כמה שחקנים צעירים שיכולים לפרוץ דווקא אצלה וליצור תלכיד רענן – תומר חמד, חאיר סספדס, ישראל זגורי, אבל כל אלה יהיו חייבים הגנה טובה שתחפה על הטעויות שלהם. הגנה שתתן גב בזמן שהם משלמים שכר לימוד ולא תיצור להם חובות שכחלוצים צעירים יהיה להם קשה להחזיר. נכון לעכשיו, ההגנה של נצרת היא הימור - מור דהן ויקיר שינה הצעירים ואנדרסון ווסט הזכור לרעה ממכבי חיפה. המגן איסמעיל עמאר אמור לאזן אותם, אבל גם הוא יצטרך למצוא את עצמו אחרי שנעקר מהחממה בפתח תקווה. אי אפשר להחזיר את גרייב?

אנדרסון ווסט שחקן מכבי חיפה מול דידי אונגר שחקן הכח רמת גן. איתי חסיד
יכול להשאיר רושם אחר מזה שקיבלנו ממנו בשנה שעברה? ווסט/איתי חסיד

4. כאיד אבו עייש

זה לא הפתיע שיו"ר נצרת התפטר ערב תחילת העונה, כמו שזה לא הפתיע שהוא חזר בו מהתפטרותו. המלחמות הפוליטית לא חדשות לנצרת, שכל פעם מחדש בודקת את ההתאמה שלה לדרישות של ליגת העל מבחינת חלוקת הכוחות – הנהלה מול צוות מקצועי. החלוקה הזאת לא ברורה למי שבילתה את רוב ימיה בליגות הנמוכות וחייה מטוב ליבם של כמה אוהדים אמידים. לא פעם, זה גולש לחדירה לתפקיד המאמן והסמכויות שלו ובעיקר משרה חוסר יציבות על המערכת. הלוואי שהאפיזודה האחרונה של אבו עייש היתה באמת אחרונה. הגיע הזמן להיגמל מהדרמות.

יושב ראש מכבי אחי נצרת כאיד אבו עייאש. ברני ארדוב
להיגמל. לא מסיגריות, מדרמות. אבו עייש/ברני ארדוב

5. תומר חמד

תומר חמד יכול להיות חלוץ הרבה יותר טוב ממה שהוא הראה לנו עד היום. בכל הקבוצות בהן שיחק, השתמשו בו כסותם חורים בהתקפה. פעם בצד שמאל, פעם בימין ופעם בחוד. תומר חמד הוא חלוץ. הוא צריך לשחק בשפיץ ורק שם. נצרת תצטרך לתת לו הזדמנות הוגנת יותר להצליח בעמדה אותה מכיר טוב יותר, וזה כולל גם סבלנות בתחילת הדרך. הצלחה של תומר חמד לא רק תסדר לנצרת חלוץ איכותי, אלא גם תהווה הצהרה שנצרת זו קרקע מעולה עבור צעירים כמוהו לבוא לעילוט ולהצליח. אחריו יבואו עוד ועוד כישרונות ופחות ופחות כישרונות ירצו לברוח.

תומר חמד שחקן מכבי חיפה. איתי חסיד
רק בשפיץ, לא באף מקום אחר. תומר חמד/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully