וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תישארו קוליק

11.8.2009 / 18:34

היא שמרה את הבסיס שלה, אבל תיבחן בין היתר בסבלנות שלה כלפי המאמן. חמשת הדברים שיעשו את העונה של סכנין

אוהדי סכנין. אדריאן הרבשטיין
בשאיפה לא להיכנס בעונה הזו להרפתקאות במאבקי הירידה. אוהדי סכנין/אדריאן הרבשטיין

1. ערן קוליק

בבני סכנין לא נותנים אמון במאמן הערבי, ולראייה לא תמצאו אחד כזה מאז שהקבוצה הפכה לחברה קבועה בליגת העל. בסכנין מעדיפים את המאמן היהודי, ומוכנים לתת צ'אנס גם לכאלה שסובלים מסטריאוטיפים שמונעים מהם לקבל הזדמנות בקבוצות הלא הערביות – אייל לחמן, לופא קדוש, שייע פייגנבוים וגם ערן קוליק. זה הקסם של סכנין, אבל הקסם הזה עלול להיות מטעה. האדמה בסכנין רותחת כמו בכל קבוצה בליגת העל כאשר מופיעות החריקות הראשונות, המאמן הוא הראשון ללכת והקבוצה מיד אחר כך חווה זעזוע מיותר ומוגזם.

העונה סכנין צריכה ללכת עם האומץ שלה עד הסוף ולתת לקוליק את המפתחות של הקבוצה לטווח ארוך. לגדל אותו בתור אבא מקצועי של הקבוצה, הפנים של המועדון. ככה הקבוצה תרוויח גם יציבות וגם תמצא מאמן קבוע.

מאמן בני סכנין ערן קוליק. ברני ארדוב
תהיו אתו סבלניים ותראו תוצאות. קוליק/ברני ארדוב

2. קאדו

מלך השערים של סכנין בעונה שעברה היה אבודו אוקוצ'ה מנתניה. הוא לא היה צריך הרבה כדי להמיר את תואר המחמיצן הכרוני בכתר מלך השערים של הקבוצה – ליתר דיוק, שישה גולים. בכל מקרה, גם את הסקורר הזה סכנין איבדה הקיץ, ואחרי שניצלה מאימת ליאור אסולין שהיה מפרק את המרקם החברתי, היא תבנה על מכסת השערים של החלוץ הברזילאי, שבכלל לא בטוח שיישאר.

לקאדו רזומה מבטיח יחסית לזר בליגה הישראלית, אבל הוא סוחב היסטוריה של פציעה וכבר עכשיו הוא פצוע. גם לצוות המסייע שלו יש אחריות על הגדלת מכסת השערים, אבל בנושא הזה כולם יבואו בטענות קודם כל לקאדו. במידה רבה, ההצלחה או הכישלון שלו יהיו הברומטר להצלחה או לכישלון של סכנין. בכל מקרה, סכנין תהיה חייבת עוד חלוץ או שניים לידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קאדו. מגז גוזני, מגד גוזני
פצוע, פצוע ופצוע. אם הוא יחלים, סכנין עשתה עסקה טובה. קאדו/מגד גוזני, מגז גוזני

3. טל חן

סכנין, בכוונה או שלא, עשתה מהלך חכם הקיץ. היא שמרה על רוב הסגל שלה מהעונה שעברה, ולא ביצעה מהפך של שחרורים או החתמות בכמות מוגזמת. בגזרת חיפוש הזרים, הקבוצה עדיין חובבנית, אבל כשהשלד נשמר זה אמור פחות לפגוע בה. סכנין יצרה תלכיד שמזוהה עם המועדון, עם מה שהוא מייצג, מחובר, מגובש וראוי למקום מכובד בטבלת ליגת העל. אם התלכיד הזה לא יראה בכך הזדמנות לנוח על זרי הדפנה ויישמור גם על ההתלהבות הסכנינית הידועה, המומנטום החיובי מסיום העונה שעברה יישמר איתו.

טל חן, שחקן בני סכנין. יותם רונן
דבק מגע. טל חן/יותם רונן

4. עבאס סואן

לא בשביל היכולת הזו החזירו את עבאס סואן לסכנין. סואן ממשיך את המומנטום השלילי בקריירה שלו, לפחות נכון לעכשיו, שזה אמור להטריד את סכנין משתי בחינות. מקצועית, סואן לא מוסיף את מה שציפו ממנו, ועוד יותר חמור – התסכול שלו עלול להפוך לחומר נפץ חברתי בקבוצה. סואן הוא שחקן שנבנה ממוטיבציה, וכאשר אתה חוזר אחורה ככוכב זה קצת קשה למצוא את הרעב מחדש. סואן יהיה חייב להביא יותר לסכנין העונה, ולא פחות חשוב, להנהיג אותה חברתית למקומות חיוביים יותר.

שחקן בני סכנין עבאס סואן. יותם רונן
אפשר להחזיר לו את הרעב? סואן/יותם רונן

5. עלי עותמן

עלי עותמן היה הפנים של סכנין בעונה שעברה. אף אחד לא ממש הכיר אותו או ציפה ממנו, אבל משום מקום הגיע מגן נהדר שבטווח של שנה–שנתיים יכול להגיע לנבחרת. עונה טובה של שחקן ישראלי תמיד מחשידה, ומיד אחריה מגיעה עונת המבחן. עוד עונה טובה של עותמן יכולה לתת תקווה לעוד ילדים סכנינים שחולמים להגיע לקבוצה הבוגרת. מעבר לכך, מיותר לציין מה מגן ברמה גבוהה יכול לעשות לסגל הרזה של קוליק.

דדי בן דיין שחקן מכבי נתניה נאבק עם עלי עותמן שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
זו באמת תהיה עונת מבחן עבורו. עותמן/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully