וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוברוק תובעת 1.8 מיליון ש"ח מהפועל ת"א

דורשת פיצויים על הפרת חוזהו של ויקטור מרעי שעבר לאדומים. הפועל ת"א תגיש עוד חוזה ארוך טווח לשי אבוטבול

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בית"ר נס טוברוק תפגוש מחר (רביעי) את הפועל תל אביב לדיון בבוררות כנגד הקבוצה ושחקנה ויקטור מרעי. טוברוק תדרוש מהפועל תל אביב ומהחלוץ הצעיר כ-1.8 אלף שקלים עבור הפרת חוזהו כביכול עם המועדון.

כזכור, בפברואר האחרון זכה מרעי בבוררות נגד טוברוק וקיבל מעמד של שחקן חופשי באמצעות עורך דינו שחר גרינברג, וחתם מיד לאחר מכן אצל האדומים. השבוע הגישה טוברוק כתב תביעה משל עצמה בנושא, בו היא דורשת פיצוי כספי על עזיבתו, אך נציגי השחקן וראשי הפועל תל אביב מאמינים שגם הפעם יפסוק בית הדין לטובתם.

הקשר שי אבוטבול, נפגש היום עם בעלי הקבוצה, מוני הראל, במטרה לחתום במועדון לאחר קשיים של יותר מחודשיים במשא ומתן. כזכור, לקשר הוצע חוזה לחמש שנים, אך לאחר התערבותם של גבי קצרה ואלי טביב בוטלה ההצעה שקיבל והצדדים עברו למשא למתן על חוזה לעונה אחת בלבד. נכון להיום, הנהלת הפועל חוזרת להצעתה המקורית להחתים את השחקן על חוזה חדש לחמש שנים, אולם תנאי החתימה לא הבשילו עדיין וביחד עם השחקן, מקווים במועדון כי הפערים בין הצדדים יסגרו בימים הקרובים, והסחבת סוף סוף תגיע לסיומה.

בתוך כך, גביראל דוס סנטוס, בלמה של הקבוצה בתקופת גיא לוזון, נחת אמש בארץ ונפגש עם ראשי המועדון במטרה להבטיח את קיום חוזהו. דוס סנטוס חתום בהפועל תל אביב עד 2011 וכרגע, תוך שהוא מחלים משבר ברגלו, הוא איננו חתום באף קבוצה. הגעתו של הבלם לא הפתיעה את ראשי הפועל, שיודעים על חוזהו בקבוצה ואינם מתנערים ממנו.

יחד עם זאת, הקבוצה והשחקן ינסו להגיע לפתרון על חוזהו של השחקן, כשהפשרה שמסתמנת היא שהבלם יקבל את כרטיס השחקן שלו והפועל לא תצטרך לעמוד בחוזהו, שמוערך בכ-200 אלף דולרים לעונה. אם לא תגיע הפועל לסיכום עם השחקן, תיאלץ הקבוצה לשלם לו את חוזהו או לדאוג לקבוצה אחרת שתשלם את אותו.

לאחר ההפסד אמש 3:2 למכבי נתניה בגביע הטוטו, קיבלו היום שחקני הקבוצה מנוחה. בהפועל לא אהבו את ההפסד לצהובים-שחורים של נתי עזריה למרות ההרכב החסר. שחקן בקבוצה אמר היום: "ב-20 דקות האחרונות לא היינו מרוכזים וספגנו שערים מטעויות. כל הפסד, אפילו שזה בגביע הטוטו, לא מוסיף. חבל, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. כל ניצחון מוסיף לנו לביטחון ואני מקווה שבמשחק הקרוב בגביע הטוטו נלמד מהטעויות שביצענו".

עדכון ראשון: 15:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully