וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייקאל קולאקסיזוגלו: מפציעה קשה לבית"ר ירושלים?

דור בלך

11.8.2009 / 16:30

הקשר השוויצרי שמגיע למבחנים בבירה נפצע בגיד האכילס ב-2007 ונעדר עשרה חודשים מהמגרשים. דייויד גומז חתם

קשר יאנג בויז ברן השוויצרית בעונה שעברה, בייקאל קולאקסיזוגלו, יגיע בימים הקרובים להתרשמות בבית"ר ירושלים ועשוי להצטרף לקבוצה. בייקאל, 26, שוויצרי ממוצא טורקי, משחק בעמדת הקשר ההגנתי, ועד כה לא הצליח למצוא את מקומו בצמרת הכדורגל השוויצרי על אף פתיחה מרשימה. בתחילת השנה היה קולאקסיזוגלו מועמד למידלסברו, אך בקבוצה האנגלית העדיפו לבסוף שלא להחתימו.

בייקאל, שכאמור פתח את הקריירה שלו כהבטחה גדולה, נפצע במדי קלן בגיד האכילס ברגלו הימנית, מה שהשבית אותו לתקופה של מעל לעשרה חודשים בין אפריל 2007 לפברואר 2008. בעקבות הפציעה שוחרר בחינם מהקבוצה הגרמנית וחזר לשוויץ למדי יאנג בויז ברן, שם לא הצליח לשחזר את יכולתו מלפני הפציעה ושוחרר עקב יכולת דלה.

הקשר, ששיחק במדי נבחרת שוויץ הצעירה, רשם את הפרק המרכזי בקריירה שלו בקבוצת טון, בה היה שחקן הרכב למשך שנתיים והציג יכולת גבוהה שקנתה לו מעבר לקבוצת הפאר השוויצרית באזל, שם לא הצליח להפוך לשחקן הרכב קבוע ועבר לקלן. בייקאל, שכאמור פתח את הקריירה שלו כהבטחה גדולה, נפצע במדי קלן בגיד האכילס ברגלו הימנית, מה שהשבית אותו לתקופה של מעל לעשרה חודשים בין אפריל 2007 לפברואר 2008. בעקבות הפציעה שוחרר בחינם מהקבוצה הגרמנית וחזר לשוויץ למדי יאנג בויז ברן, שם לא הצליח לשחזר את יכולתו מלפני הפציעה ושוחרר עקב יכולת דלה.

בייקאל משחק על העמדה של קובי מויאל, אשר אמור לשמש כאחד משחקני המפתח של בית"ר המתחדשת והוחזר לקבוצה לאחר עונה מצוינת בבני יהודה על תקן אחד ממנהיגי העתיד של הקבוצה. החתמתו של הקשר יליד איסטנבול עשויה לדחוק את מויאל אל הספסל, מה שלא מוצא חן בעיני חלק מאוהדי בית"ר שקיוו לשילוב צעירים השנה.

מספר אוהדים אשר כבר רכשו מנוי ביטלו את הרכישה בימים האחרונים והסבירו לנציגי הקבוצה כי קנו את המנוי לאחר 'צו ה-8' שהוציא איציק קורנפיין לאוהדים כשקרא להם לתמוך בקבוצה הצעירה, אך כעת נדחקים שחקני הבית שוב אל מחוץ לקבוצה לטובת זרים ורכש. נכון לעכשיו בבית"ר ארבעה זרים, כשאם קולקסיזוגלו יוחתם הוא יהיה הזר החמישי והאחרון. עם זאת, בבית"ר ממתינים להתפתחויות בנוגע לכריסטיאן אלברז, שעשוי להימכר או לעבור לקבוצה אחרת בהשאלה בשבועות הקרובים.

החלוץ הפצוע טוטו תמוז לא התאמן הבוקר, ויעבור בימים הקרובים בדיקות מקיפות כדי לשלול אפשרות של פציעה חמורה.

עדכון ראשון: 10:44

דייויד גומז חתם

עוד לפני שמתבררים העניינים באשר לדוד רביבו ובייקאל קולאקסיזוגלו, יכולה בית"ר ירושלים להציג את הברזילאי דייויד גומז בן ה-21 כרכש החדש. החלוץ הצעיר, שבעונה שעברה הרשים במדי הפועל ירושלים מהליגה הלאומית, חתם היום על חוזה לעונה אחת, זאת לאחר שהרשים את המאמן יצחק שום במהלך האימונים בחודש האחרון.

גומז הנרגש, שהובא לירושלים על ידי איתן מזרחי לפני שנה, אמר לאחר החתימה: "התרגשתי מאוד לחתום בבית"ר ירושלים. זה מועדון מפואר ויש לי הכבוד לשחק כאן. יש לי שאיפות גודלות להצליח ולזכות עם בית"ר בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully