וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הבריחה מאלקטרז

11.8.2009 / 9:03

הדודג'רס ניצחו 2:4 במשחק הראשון בסדרת המפתח בסן פרנסיסקו. סייקל לטולוויצקי מקולורדו, טורונטו עצרה את היאנקיז

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 5:4
בולטימור - אוקלנד 9:1
בוסטון - דטרויט 5:6
לוס אנג'לס איינג'לס - טמפה ביי 7:8
סיאטל - שיקגו וייט סוקס 4:6

NL:

פלורידה - יוסטון 6:8
סט. לואיס - סינסינטי 1:4
קולורדו - שיקגו קאבס 5:11
אריזונה - ניו יורק מטס 4:7
סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 4:2

סט. לואיס נותנת גז

AL: טורונטו דאגה לצנן את ההתלהבות של היאנקיז מהסוויפ המרשים על בוסטון, וניצחה 4:5 במפגש הראשון בסדרה בברונקס. הרד סוקס עצמם הצליחו לגדוע את הרצף של שישה הפסדים עם ניצחון 5:6 על דטרויט. בוסטון צמצמה את הפער מהיאנקיז ל-5.5 משחקים, עדיין הרבה, אבל יכולה להתנחם בהפסד של טמפה ביי, 8:7 באנהיים לאיינג'לס, שסייע לה להגדיל את הפער בקרב על הויילד קארד ל-2.5 משחקים. טקסס, אגב, נמצאת ביניהן, מרחק של חצי משחק מהגרביים. אוקלנד גברה על בולטימור 1:9, סיאטל קיררה את הוייט סוקס עם ניצחון 4:6, שיקגו עדיין רחוקה שלושה משחקים מדטרויט.

NL: אחרי הדעיכה הגדולה בתקופה האחרונה, הגיעו הדודג'רס לסדרת מפתח בסן פרנסיסקו, שיכולה לפתוח את הבית. שון קמפ חבט לדאבל שניקה את הבסיסים, הכניס שלוש ריצות ועשה את ההבדל בניצחון 2:4, שהגדיל את היתרון של לוס אנג'לס ל-6.5 משחקים על הג'איינטס. הבעיה מבחינת ל.א. היא שקולורדו ממשיכה ללהוט, וניצחה את שיקגו קאבס 5:11, כשטרוי טולוויצקי חובט לסייקל (הומראן, טריפל, דאבל וסינגל). הרוקיז עדיין בפער של 5.5 משחקים מהפסגה.

מי שנהנתה מהפסד הקאבס היא סט. לואיס, שעם שישה אינינגים סולידיים של קייל לוהש עברה את סינסינטי 1:4 ופתחה פער של שלושה משחקים על הקאביז. פלורידה ממשיכה בגרוב עם 6:8 על יוסטון, וההפרש שלה מפילדלפיה עומד על 3.5 משחקים בסך הכל. אריזונה ניצחה את המטס 4:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully