וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "החזרנו את נתניה למשחק"

דור בלך

11.8.2009 / 6:55

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן התייחס להחמצות של קבוצתו בהפסד 3:2 בקופסה. שלו מנשה: ”לא זוכר מתי כבשנו שליישיה בפעם האחרונה”. עזריה: "השתחרר פקק לחץ אדיר". הבלם פבריציו בנטו ששיחק בבית"ר ירושלים הוצע לנתניה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן


מזל טוב למכבי נתניה, שהשיגה אמש (שני) נקודות ראשונות בגביע הטוטו עם ניצחון 2:3 על הפועל תל אביב במסגרת המחזור השני בבית ד'. האדומים נותרו עם נקודה אחת, זכר ל-1:1 עם בני יהודה בשבוע שעבר.

גוטמן: "לפי יחסי הכוחות היינו צריכים לנצח"

למרות הניצחון הצהוב, מי ששלטה ברוב דקות המשחק הייתה דווקא הפועל תל אביב ומאמנה, אלי גוטמן, אמר אחרי המשחק: "אני מאוכזב כי לפי יחסי הכוחות היינו צריכים לנצח. הגענו למספיק מצבים כדי לנצח, אבל החמצנו. אני לוקח כל משחק לגופו. ציפיתי ששחקנים שעלו לשחק היום ישחקו בהתאם לעקרונות המשחק שלנו - זה מה שקרה ברוב דקות המשחק והרגשנו את השליטה שלנו. בסופו של דבר בחוסר ריכוז במהלך אחד או שניים החזרנו את נתניה למשחק וכל הכבוד להם".

גוטמן גם התייחס ליריבתה הבאה של הפועל תל אביב, טפליצה, בה צפה עוזרו יוסי אבוקסיס בסוף השבוע האחרון: "יוסי חזר מצ'כיה ונתן לי להבין שמדובר ביריב צ'כי טיפוסי. זו קבוצה אגרסיבית שמשחקת חזק ופיזי, עם שחקנים מהירים. זו קבוצה טובה ואנחנו מצפים להתמודדות שקולה".

שלו מנשה: "לא זוכר מתי כבשנו שלושה שערים"

"זה היה משחק טוב שלנו. אני לא יודע אם המשחק הזה מהווה אינדיקציה להמשך, אבל אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה כבשנו שלושה שערים", אמר שלו מנשה, שכבש צמד והיה גיבור הניצחון של קבוצתו, "בסך הכל יש פה שחקנים צעירים ומוכשרים, אבל לא מנוסים. נצטרך להילחם בכל משחק כמו שנלחמנו היום".

הקשר התייחס גם לתבוסה 6:0 שספגה הקבוצה באיסטנבול ביום חמישי האחרון: "אני שמח שהצלחנו לנצח היום, זה ייתן לנו ביטחון אחרי ההפסד לגלאטסראיי. אני לא חושב שהייתה לנו טראומה. מבלי לזלזל באף אחד, אני לא חושב שיש קבוצה ישראלית שהייתה יוצאת מעלי סמי יין אפילו עם תיקו. גלאטסראיי היא קבוצת ליגת האלופות לגיטימית ובסך הכול זו הייתה חוויה טובה, גם אם היא הסתיימה באקורד מעט צורם".

המאמן נתי עזריה הוסיף: "משחק בגביע הטוטו הוא אמנם לא אינדיקציה, אבל השתחרר פקק לחץ אדיר. ראינו פה מספר מהלכים יפים של כדורגל ואנחנו בתהליך של בנייה. אנחנו צריכים סבלנות עד שהתהליך יסתיים. אמרתי לשחקנים שלי שהסבלנות היא מרה, אבל שפירותיה מתוקים ושאני מקווה שנקצור אותם בסוף העונה".

אני מרוצה מאוד מההשתלבות של הצעירים ואפשר לומר ירד הרבה משקל מהכתפיים של השחקנים לאחר המשחק הזה", המשיך עזריה. "הלחץ הגדול יותר היה על השחקנים הוותיקים, שהבינו שמה שיהיה השנה לא דומה למה שהיה בשנה שעברה ושלא יהיה לידם את אותם השחקנים שעזרו, ומהם זה חילחל מטה גם לשחקנים הצעירים. אמנם זה רק גביע הטוטו ושיחקנו מול הרכב צעיר, אבל עשינו מהלכים התקפיים יפים שגרמו לכולנו להרגיש טוב יותר".

הבלם הברזילאי פבריציו בנטו הוצע לקבוצה

בצוות המקצועי של נתניה ציינו לטובה את יכולתם של אלון וייסברג ושניר גואטה שפתחו בהרכב וכן את ריף מסיקה, חן עזרא, פיראס מוגרבי ומעוז סמיה, שהשתלבו במשחק כמחליפים. אחמד סבע, שתורגל בהרכב הפותח בבוקר המשחק, לא שותף עקב בעיות עם העברת חוזהו בבקרת התקציבים. טל מעבי הפצוע היה גם כן מחוץ לסגל. קלמי סבן יצא במחצית השנייה בעקבות מחלה ואמור להיות כשיר למשחק נגד בני יהודה בשבת.

עזריה התרשם לטובה מהבלם הגנאי הנבחן עומר גריבה, ששיחק במחצית השניה גם כמגן ימני והרשים שם יותר, אך עדיין לא החליט האם להחתימו, כשגילו הצעיר (19) עומד לחובתו של השחקן. "בסך הכול הוא היה לא רע, אבל אני מעדיף לראות עוד מספר זרים לפני שאחליט. בכל אופן בגלל הסגל הצעיר אני מעדיף זרים מנוסים יותר כדי שיתרמו לאיזון. בהתקפה אפשר להסתדר עם הילדים המוכשרים שלנו, אבל בכדי שהם יראו טוב ויעשו מהלכים יפים כמו אתמול הם צריכים שקט נפשי בהגנה, ובשביל שקט כזה צריכים גם שחקנים מנוסים".

הבלם הברזילאי פבריציו בנטו (1.84 מטרים), ששיחק בעונת 2002/3 במדי בית"ר ירושלים, הוצע לקבוצה. בנטו, 34, שיחק בעונה האחרונה בקבוצת גיירמו קאטנדובנסה מהליגה השנייה לאחר מספר שנים בליגה הברזילאית הבכירה. בנתניה עדיין בודקים את עלויותיו ולא השיבו עדיין לסוכנו האם הם מעוניינים בו, אך ניסיונו העשיר מציב אותו בקנה אחד עם דרישותיו של עזריה, ואם יתברר כי הוא בטווח המחירים של נתניה הוא יוזמן למבחנים.

עדכון ראשון 23:07 10/8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully