וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר קיבל פתק מהרופא

10.8.2009 / 12:04

החלוץ חלה בשפעת, יטופל באנגליה ולא ימשיך עם הנבחרת לצפ' אירלנד. טועמה אופטימי: "יש חיבור, רואים התקדמות"

נבחרת ישראל ערכה היום (שני) את האימון האחרון שלה על אדמת אנגליה, לפני המעבר לצפון אירלנד לקראת המשחק ביום רביעי. בן סהר, שהצטרף אתמול לנבחרת, הגיע כשהוא סובל מחום, חולשה כללית ושיעול, וגם הבוקר מצבו לא השתפר. סהר חש שלא בטוב כבר במחנה האימון של קבוצתו אספניול באיטליה, לאחר שנבדק על ידי רופא הקבוצה. אתמול הורה רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, על בידודו של סהר משאר שחקני הנבחרת, וחברו לחדר של סהר, דודו אוואט, הועבר לחדר נפרד.

סהר מטופל תרופתית על ידי ד"ר רוסנובסקי שהבהיר שלאור המצב בעולם, הוא נוקט בצעדי זהירות: "אלה צעדי זהירות רגילים ומתבקשים, כפי הנראה זו שפעת, אבל לא נראה כי מדובר בשפעת החזירים". רוסנובסקי הורה כי סהר לא יטוס עם הנבחרת לצפון אירלנד ויישאר באנגליה להשגחה.

טועמה: "יש חיבור"

אחר הצהריים יצטרפו לנבחרת כל שאר הלגיונרים, ולרשות דרור קשטן יעמוד סגל כמעט מלא. סלים טועמה, שחגג אתמול 30 אמר לאתר ההתאחדות: "זו הייתה הפתעה נעימה וזה בטח כיף לחגוג עם כל השחקנים. עד עכשיו המחנה ממש באווירה טובה, רואים את זה ביחס בין שחקן לשחקן, בחיוכים ובכיף שלנו להיות יחד ולעבוד יחד.

"אחרי כל אימון שחקנים נשארים לעוד משחקונים ולעוד בעיטות לשער וזה מעיד על החיבור הטוב שלנו. אנחנו עובדים קשה ובכל אימון רואים התקדמות ואני מקווה שנמשיך ונתחבר כך שיראו את התוצאות מול לטביה ולוקסמבורג".

  • עוד באותו נושא:
  • בן סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully