וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "ננסה לגנוב שער חוץ ולגמור העבודה בארץ"

10.8.2009 / 18:47

בוקולי ממשיך להתכונן לזלצבורג. חיפה תפנה להתאחדות בנוגע לעומס. וגם: האם גולסה יועדף על פני רפאלוב באוסטריה?

"לא עשיתי שום פרצופים חמוצים. נכנסתי לא טוב למשחק, ניסיתי, תוך כדי דקות המשחק לחזור לעצמי ואני חושב שהצלחתי", כך אמר הערב קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, באימון הקבוצה שהתאמנה עם 14 שחקנים. "אני יודע בדיוק מה לא היה טוב במשחקי מול אקטובה ובפעם המי יודע כמה, אני מודיע שאני שחקן מכבי חיפה ולא כתוב בחוזה שלי עם המועדון שאני חייב לפתוח בהרכב הראשון", המשיך בוקולי.

הקשר התייחס לכך שזלצבורג משחקת באצטדיון עם דשא סינטטי: "רק ביום חמישי נתחיל להתרגל למשטח דשא דומה, מעולם לא שיחקתי עליו. בכל מקרה, זה לא הולך להיות טיול. זלצבורג היא קבוצה רצינית, גדולה וחזקה. נעשה את הכל כדי לבצע את העבודה כראוי, אם אפשר יהיה, לנצח ואם לא, לפחות לגנוב שער חוץ ולחזור להשלים את העבודה בארץ".

בתוך כך, בחיפה מוטרדים מאוד מעומס המשחקים שעשוי להיווצר בתקופה הקרובה ומתכוונים לפנות בימים הקרובים להתאחדות, בבקשה שתאשר לדחות מספר משחקים בגביע הטוטו לשלבים מאוחרים יותר של העונה ולא לפתיחת העונה. ההתאחדות לכדורגל, שכבר דחתה משחק אחד של הקבוצה במסגרת גביע הטוטו, עשויה לדחות שני משחקים נוספים, בגלל ההשתתפות בליגת האלופות, ואלה צפויים להתקיים בשבועות הראשונים של הליגה.

הקשר ישראל זגורי שוחח הערב עם המאמן אלישע לוי שביקש ממנו להישאר בקבוצה מפאת הסגל הקצר והבטיח לו דקות משחק. זגורי, שכבר סיכם באחי נצרת, שוחח גם עם הקפטן יניב קטן שביקש ממנו להישאר, וייתכן שבסופו של דבר זגורי יישאר בחיפה לפחות עד ינואר, כאשר אז הוא יבחן מחדש את מעמדו.

ההתאחדות אמורה לדחות את המשחק במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו, שאמור להיערך ביום שלישי הבא, ערב המשחק הראשון נגד זלצבורג, מול מכבי פתח תקוה. זאת הפעם השניה שההתאחדות דוחה משחק של חיפה במסגרת המפעל, והקבוצה תצטרך להשלים את המשחקים מול הפועל באר שבע ופתח תקוה במועד אחר. במועדון כבר מצאו פתרון ויודיעו להתאחדות כי אין להם כוונה לזלזל במפעל, אבל בגלל המצב שנוצר הם ירבו לשתף שחקני נוער. סיבה נוספת לחשש של אנשי חיפה נובעת מתוך העובדה שהסגל של אלישע לוי קצר וחלק מהשחקנים יצטרכו לקחת חלק בעומס, מה שעשוי להפריע לקבוצה במאבקיה באירופה.

"אולי זאת הייתה טעות לשחרר את גפני ואפק לפני ליגת האלופות", אמר אמש שחקן בקבוצה. "הסגל קצר וצפויה לנו סדרת משחקים לא קלה. אין ספק שהעומס יפריע לנו". בחיפה אמרו בהקשר הזה: "כל שחקן שיבקש מאלישע לעזוב ישוחרר, גם אם הסגל קצר". גורם במועדון הוסיף: "אנחנו משחקים שנה ושלושה חודשים ברציפות. אחרי ההכתרה השחקנים נחו עשרה ימים וחזרו לפעילות, לא היה זמן להתאושש".

לחץ, תנו לו לצאת

חיפה אמורה להתארח בסוף השבוע (15 באוגוסט) אצל הפועל פתח תקוה (בינתיים, כנראה בוינטר), ביום שלישי (18 באוגוסט) הייתה אמורה לשחק במסגרת גביע הטוטו וביום רביעי (19 באוגוסט), למחרת, תשחק מול זלצבורג. בסוף השבוע הבא (22 באוגוסט) תיפתח ליגת העל במסגרתה תארח חיפה את הפועל עכו וביום שלישי (25 באוגוסט) תארח את זלצבורג למשחק גומלין, כשבשבת יתקיים מחזור הליגה השני.

ההתאחדות תנסה לקבוע מיד לאחר מכן את שני משחקי גביע הטוטו הדחויים, מה שעשוי ליצור עומס כבד על שחקני חיפה. אבל זה לא הכל, אם חיפה תעפיל לשלב הבתים, צפויה לה בעיה נוספת: היא תפתח את משחקיה ב-15 בספטמבר, באותו יום בו היא אמורה לשחק פעם נוספת מול הפועל באר שבע, מה גם ששבוע לאחר מכן צפויה לה משחק נוסף במסגרת המפעל. יש לציין כי מספר שחקנים מהקבוצה ייטלו ביום רביעי חלק במשחק הידידות מול צפון אירלנד, מה שבטח לא יקל על העומס.

בנושא אחר: אלון חרזי עדיין ממתין להודעה בעניינו. למרות שגורמים במועדון טענו לאחרונה כי חרזי יפרוש רק בתום העונה, בחיפה עדיין מסרבים לאשר באופן רשמי כי מדובר בהחלטה. הנשיא יעקב שחר הסביר לאחרונה כי "אנו זקוקים במיוחד לשחקן מנוסה כמו אלון ולכן ביקשתי ממנו, על דעתו של אלישע לוי, שיישאר בסגל השחקנים במסגרת המוקדמות ובסיומן יחל בתפקידו החדש". אם חיפה הייתה מודחת מול אקטובה, נראה כי חרזי היה מסיים את תפקידו במוקדמות מבלי לצבור דקת משחק. כפי שפורסם בשבוע שעבר, בחיפה בדקו לראשונה אפשרות לרכוש או לשאול את המגן יואב זיו, מה שעשוי להשפיע על מעמדו של חרזי.

גולסה יועדף על רפאלוב?

הערב צפויה הקבוצה להתאמן, אך לוי לא מתכוון לתרגל את ההרכב הראשון בגלל החוסר בשחקני הנבחרות. לא ברור כיצד ינהג לוי בנוגע לקשר ליאור רפאלוב שנקנס, ורק ביום שישי יתברר האם השחקן יתורגל בהרכב הראשון, או שמא יעדיף המאמן את אייל גולסה.

בחיפה העריכו כי ייתכן מצב שבו אלישע לוי יחליט לעלות באחד משני המשחקים עם שלושה בלמים, בכפוף להתפתחויות. במשחק הראשון לוי יחסר את הבלם ז'ורז'ה טשיירה ושי מימון צפוי למלא את מקומו. לוי בטוח שיכולתו של מימון שהוכיח את עצמו במשחקים שבהם קיבל קרדיט בתחילת העונה שעברה. ירו בלו צפוי לפתוח על הספסל גם במשחק הזה, כשלוי מתכנן לעלות בכל מקרה עם חלוץ מטרה אחד (דבאלישווילי) כשיניב קטן מאחוריו.

היום (שני) החלה מכירת הכרטיסים למשחק הגומלין נגד רד-בול זלצבורג, ב-25 לחודש באצטדיון רמת גן. אוהדים שירכשו את הכרטיסים במכירה מוקדמת, עד ה-19 לחודש (יום רביעי, אז ייערך המשחק הראשון) ישלמו 70 שקל למבוגר (במקום 85) ו-40 שקל (במקום 45) לחיילים ונוער ביציע המזרחי. מחירי היציע המערבי: 110 שקל (במקום 125) ו-55 שקל (במקום 65). בעלי המנויים יזכו להנחה נוספת. מחירי היציע המזרחי: 65 שקל למבוגר, 35 לחיילים ונוער. מחירי היציע המערבי לבעלי מנויים: 90 שקל למבוגר ו-45 שקל לנוער. רוכשי המנויים עד יום המשחק יזכו בכרטיס חינם למשחק הזה.

(עדכון ראשון: 10:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully