וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המשימה הושלמה

10.8.2009 / 10:23

קאמבק של היאנקיז העניק להם ניצחון 2:5 וסוויפ על בוסטון שכולו הצהרת כוונות. פלורידה טאטאה בחוץ את פילדלפיה

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 2:5
סיאטל - טמפה ביי 2:11
לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 7:2
קנזס סיטי - אוקלנד 6:3
שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 8:4
טורונטו - בולטימור 3:7
דטרויט - מינסוטה 7:8

NL:

סן דייגו - ניו יורק מטס 5:1
קולורדו - שיקגו קאבס 5:11
יוסטון - מילווקי 0:2
פיטסבורג - סט. לואיס 7:3
פילדלפיה - פלורידה 12:3
וושינגטון - אריזונה 2:9
סן פרנסיסקו - סינסינטי 5:2
לוס אנג'לס דודג'רס - אטלנטה 8:2

שמח ב-NL, בכל הגזרות

AL: לפני הסדרה בין בוסטון ליאנקיז עמד המאזן העונתי על 0:8 לטובת הרד סוקס. ארבעה ימים אחרי כן, וזה כבר 4:8, וחשוב מכך - הפסים פתחו פער של 6.5 משחקים בראש טבלת ה-AL מזרח ונראים בדרך הבטוחה לפלייאוף. הומרים של ג'וני דיימון ומארק טשיירה בזה אחר זה הפכו באינינג השמיני פיגור 2:1 ליתרון 2:3, אלכס רודריגז הוסיף אחד משלו והברונקס באופוריה. דואל מרשים בין ג'ון לסטר (שבעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים) לאנדי פטיט (שבעה וארבעה) הסתיים ללא הכרעה אישית.

טמפה ביי, הצלע השלישית במאבק במזרח, לא הצליחה לסגור עוד את הפער מבוסטון והפסידה בסיאטל 11:2 טקסס ממשיכה לעשות את המצב במערב מעניין, כשהופעה אימתנית של דרק הולנד, עם תשעה ושמונה ושלוש חבטות חובה בלבד, העניקה לה ניצחון 0:7 באנהיים. הפער בין הריינג'רס לאיינג'לס שבפסגה עומד על 3.5 משחקים.

רוי האלאדיי יצא מהסלאמפ הקטן עם שמונה וארבעה וניצחון מספר 12 העונה ב-3:7 של טורונטו על בולטימור. אוקלנד ניצחה בקנזס סיטי 3:6. במרכז, דטרויט חזרה למרחק של שלושה משחקים מהוייט סוקס לאחר ניצחון ביתי קשה על מינסוטה, 7:8 והפסד של שיקגו לקליבלנד 8:4. הטווינס לא מצליחים לצבור מומנטום דווקא בשלב בו הם נהנים בדרך כלל לבצע קאמבק.

NL: מתחיל להיות שמח בכל הגזרות. במזרח, פלורידה הכניעה את פילדלפיה 3:12 והשלימה עליה סוויפ בחוץ, כששיין ויקטורינו לא שלט בעצביו והורחק. מכיוון שאטלנטה ניצחה את הדודג'רס בלוס אנג'לס 2:8 והוציאה שלושה מארבעה בסדרה, המצב נהיה מעניין בבית, כשלפיליז יתרון של ארבעה משחקים בלבד על פלורידה ו-4.5 על הברייבס.

גם במערב נוצרה מיני דרמה, כשהניצחון של קולורדו על שיקגו קאבס 5:11 אפשר לה לצמק את הפער מהדודג'רס ל-5.5 משחקים. סן פרנסיסקו שוב נכשלה במשימה, הפסידה לסינסינטי 5:2 ולא הצליחה להתקרב עוד יותר ללוס אנג'לס. במרכז, סט. לואיס השלימה סוויפ על פיטסבורג כשגברה עליה 3:7 והגדילה את הפער מהקאבס לשני משחקים.

וואנדי רודריגז עצר את המפולת של יוסטון, ועם שבעה אינינגים טובים ניצח את מילווקי 0:2. וושינגטון הלוהטת כבר עם ניצחון שמיני ברציפות, 2:9, והמטס לא נתנו לנו הפעם סיבה לצחוק עליהם, כשנתנו את התמיכה הדרושה ליוהאן סנטנה (שמונה וארבעה) וניצחו בסן דייגו 1:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully