וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קרי קולינס כבר מוכן

10.8.2009 / 9:34

הקוורטרבק של טנסי היה חד במשחק היכל התהילה, בו ניצחו הטייטאנס את בפאלו 18:21. מנג'יני כבר על המוקד בקליבלנד

עונת ה-NFL יצאה לפנות בוקר יום שני לדרך, כשטנסי טייטאנס גברה על בפאלו בילס 18:21 במשחק היכל התהילה בקנטון, אוהיו. העיניים כולן הופנו לטרל אואנס, התופס של הבילס, שסיים עם שתי תפיסות ל-27 יארד, אבל את ההצגה גנב קרי קולינס, הקוורטרבק הותיק של הטייטאנס, שהציג יכולת טובה עם שבע השלמות מעשרה נסיונות מסירה ל-82 יארד. וינס יאנג, שמקווה לחזור ולקחת את משרת הקוורטרבק הפותח במהלך העונה, מסר לטאצ'דאון.

אריק מנג'יני הלך לקליבלנד, וכבר הוא יושב על כסא הנאשמים. זאת, לאחר שהתופס סינדריק סטפטו נפצע בכתפו וסיים את העונה עוד לפני שהחלה. "זו אשמת המאמן", אמר סוכנו של השחקן ג'רום סטנלי, שטען כי ההתעקשות של מנג'יני על אימון מלא בגשם שוטף גרמה לפציעה. "מאמנים צריכים להיזהר יותר באימונים. הקבוצה הייתה אמורה לערוך אימון קל, שהפך לאימון מלא בתנאים לא טובים".

קבוצה אחרת שאיבדה תופס, משמעותי בהרבה, היא סט. לואיס, שתפתח את העונה בלי דוני אייברי, הסובל מפציעה ברגלו. אייברי פרץ בעונה שעברה, עונת הרוקי שלו, עם 53 תפיסות ל-674 יארד ושלושה טאצ'דאונים, ונראה כפוטנציאל גדול בראמס. טוני דאנג'י, שהפך לפטרונו של מייקל ויק, אמר כי יש מספר קבוצות המעוניינות בקוורטרבק. "דיברתי עם כמה מאמנים ויש התעניינות", אמר המאמן לשעבר.

הרומן בין ג'יי קאטלר לדנבר מסרב לשכוך. קאטלר דירג בראיון את הקהלים בליגה, נתן לזה של שיקגו את הציון 9 ולאוהדי הברונקוס את הציון 6. הבהלה מהדברים נתנה את אותותיה, וקאטלר מיהר להבהיר: "לא התכוונתי לקהל, התכוונתי לקבוצה עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully