וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניראון: "נוכל לנצח כל קבוצה בליגה"

9.8.2009 / 21:25

מאמן הפועל פ"ת התרגש מהניצחון בדרבי, והחמיא לשחקניו: "הם נתנו מאה אחוז כל המשחק". מכבי פ"ת תבחן מגן קרואטי

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שבועות לא פשוטים עברו על דני ניראון בהפועל פתח תקוה. הקבוצה לא היתה פעילה במיוחד בשוק ההעברות בקיץ, עלתה לכותרות בעקבות עימותים מתוקשרים עם האוהדים, והתקשתה לעבור בבקרת התקציבים. בעקבות הקשיים, נאלצה לעלות בשבוע שעבר בהרכב חסר מול הפועל באר שבע (1:1), אך היום הדברים כבר נראים אחרת. קבוצתו של ניראון ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה במחזור השני בגביע הטוטו, באבק שהוא הרבה יותר מעוד משחק כדורגל.

מאמן הפועל פתח תקוה נשמע נרגש מאוד בסיום המשחק, ואמר: "זה דרבי ראשון שלי בבוגרים. תמיד כיף לנצח. השחקנים נתנו מאה אחוז כל המשחק". על המשך הדרך אמר ניראון: "אנחנו קבוצה צעירה עם זרים טובים. עדיין לא השלמנו את הסגל אבל אנחנו בדרך הנכונה. יש לנו קבוצה טובה וחזקה ונוכל לנצח כל קבוצה בליגה".

מכבי פ"ת עשויה להחתים מגן קרואטי

במכבי פתח תקוה לא לקחו קשה מדי את ההפסד בדרבי. מאמן הקבוצה, רוני לוי אמר לאחר המשחק: "הרגשה לא נעימה להפסיד בדרבי, אבל הקבוצה שלנו עדיין בתהליך של בנייה ואני מקווה שנהיה מוכנים עד הליגה, ושם נגיע כמה שיותר רחוק. חשוב לנו מאוד להיות בסוף העונה בפלייאוף העליון". בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה. היום (ראשון) התברר כי הקבוצה מתכננת להביא למבחנים את איגור ואנקוביץ', מגן ימני שצפוי לנחות בארץ ביומיים הקרובים למבחנים בקבוצה.

מאמן פתח תקוה, רוני לוי, ראה קלטות של השחקן, ולאחר שהתלהב מביצועיו החליט לזמנו למבחנים, גם בהמלצתו של חלוץ הקבוצה, טומיסלאב בוסיץ'. לוי מחפש מגן ימני נוסף לסגל ואם ירשים במשחק גביע הטוטו הבא של הקבוצה, ואנקוביץ' עשוי לחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully