וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ מכר את מניותיו במכבי תל אביב

הסכסוך המתוקשר בהנהלת מכבי תל אביב הסתיים עם הסכמתו של רענן כץ למכור את חלקו ליתר שותפיו תמורת 7.3 מיליון דולר

הסכסוך המתוקשר בהנהלת מכבי תל אביב הגיע הלילה (בין שבת לראשון) לסיומו, עם הסכמתו של רענן כץ למכור את אחזקותיו במועדון (33.3%) לשאר שותפיו תמורת סכום של 7.3 מיליון דולר. מתוך סכום זה יועבר לידי רענן כץ סכום של 6.66 מיליון דולר; 640 אלף הדולרים הנותרים יועברו, לבקשתו של כץ, כתרומה למחלקת הנוער ולקבוצת הכדורסל עצמה.

לאורך כל סוף השבוע התכוננו נציגיו של כץ לקראת המערכה המשפטית נגד שותפיו במכבי, זאת בעקבות כישלון המגעים למכירת חלקו של הישראלי-אמריקאי בשבוע שעבר, אולם בשעות הערב המאוחרות נוצר קשר מחודש בין כץ לבין יתר השותפים.

נציגו של כץ, צביקה קציר, הגיע לביתו של פדרמן בכפר שמריהו, והמגעים תפסו תאוצה. למעלה ממיליון דולר הפרידו בתחילה בין הצדדים, אך לאחר שיחת וועידה ארוכה שנערכה בין כץ, פדרמן, שמעון מזרחי וקציר נסגרה בסופו של דבר העסקה ונחתמה בחצות.

"פשרה זו הושגה מתוך הבנה של כל הצדדים כי טובת מועדון מכבי מחייבת סיום מידי של המחלוקת", אמר כץ בהודעה לתקשורת. "למרות הגישות השונות, תמיד רציתי רק את טובת מכבי תל אביב. אני מודה לדיוויד, לאודי ולשמעון על שבע שנים נפלאות ומאחל הרבה הצלחה למועדון ולאוהדים. שמחתי להיות מעורב, ביחד עם המאמנים ועם שמעון, בבחירת השחקנים לשנה הבאה, ואני בטוח שזו קבוצה מצויינת".

שמעון מזרחי סיפר הלילה לוואלה! ספורט כי "רענן הצטרף למכבי בעקבות ההיכרות ביני ובינו. כשהצעתי לו להיכנס כשותף, בקיץ 2003, הוא עשה זאת בנפש חפצה. הוא היה שותף נעים לדרך, אבל לקראת הסוף היו בעיות בהצהרות באתרי האינטרנט ובעיתונים. עכשיו כל זה מאחורינו ואנחנו יוצאים לדרך חדשה. אני מאחל לו כל טוב ואני בטוח שרענן מאחל זאת גם לנו, כפי שהוא אמר לי הלילה".

כאשר נשאל האם מתוכננת כניסה של משקיע אחר, שירכוש בעתיד הקרוב את המניות שמכר כץ, השיב מזרחי כי "כרגע המניות חוזרות הביתה. מעבר לכך, אני חושב שאפשר היה לגמור את כל הסיפור הזה כבר לפני חודש. מה עשה את השינוי? בזמנו הצעתי לו סכום מסוים, רענן חשב עליו ועכשיו הוא קיבל אותו".

דיוויד פדרמן הגיב אף הוא למהלך, ואמר לוואלה! ספורט: "אין לי הרבה מה להוסיף מעבר למה שכבר נכתב בהודעה. אני מאחל לרענן הצלחה בהמשך הדרך, ומאמין שבצורה זו או אחרת הוא ישמור על קשר עם מכבי. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה".

כעת עשוי כץ להשקיע בקבוצה ישראלית אחרת, אם כי עדיין לא ברור באיזו. כידוע, בחודשים האחרונים הוא זכה לפניות מהפועל ירושלים, ממכבי חיפה ומהפועל גליל/גלבוע. ייתכן כי כבר בקרוב יבחר להשקיע כספים באחת מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully