וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "כשבן בסט מגיע לחיפה הוא שחקן אחר"

מאמן הפועל חיפה החמיא לחלוץ, שכבש את הראשון ב-0:3 על עכו בגביע הטוטו. הוכנבוים: "לא הבטיחו לנו גן של שושנים"

הפועל חיפה שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם בגביע הטוטו, כשגברה בקלות 0:3 על הפועל עכו בבית ג', בית העולות החדשות של המפעל. עדן בן בסט, אמיר אבו ניל וערן לוי כבשו את השערים לזכות האדומים במחצית השנייה בקרית אליעזר, ובהחלט הראו שמצבם שונה לחלוטין מזה של שכנתם.

בהפועל חיפה טרם התקבלה החלטה באשר לשני הנבחנים הזרים, רוני דה סילבה שפתח בהרכב וקאלב אקוונוגו הניגרי שעלה כמחליף, למרות שקיימת שביעות רצון מהברזילאי. המאמן שלומי דורה אמר בנושא: "דה סילבה עושה רושם טוב, אבל אי אפשר לקבוע אחרי משחק אחד".

דורה התייחס גם למשחק וליכולת הטובה של שחקניו במחצית השנייה: "תמיד נעים לפתוח עם ניצחון במשחק הבית הראשון. במחצית השנייה, כשהמזג אוויר נעשה נוח, הכדורגל שלנו הפך שוטף ואנחנו מרוצים מהיכולת ומהתוצאה. על עדן בן בסט, שכבש את הראשון הערב, אמר המאמן: "כשעדן מגיע לחיפה הוא נהיה שחקן אחר. כנראה בעיר שלו הוא רוצה להוכיח. חסרו לנו היום ארבעה שחקנים שיוסיפו מימד נוסף לקבוצה, והמאבק על ההרכב יהיה חזק העונה".

בצד השני היו הרבה פחות מרוצים כמובן. הזר הנבחן פול אוליבר נגואה ישוחרר, לאחר שהמאמן ירון הוכנבוים לא התרשם ממנו ומעדיף להביא למבחנים שחקנים נוספים. "בסך הכל התוצאה משקפת", אמר הוכנבוים בסיום, "למרות שעד הדקה ה-50 בה נכבש השער הראשון, היה משחק שקול. אפשר להגיד שעד השער אפילו היינו יותר טובים, אבל לא הצלחנו לנצל זאת. אף אחד לא הבטיח לנו גן של שושנים כשעלינו. נסתכל על חצי הכוס המלאה, אבל גם על הריקה ונלמד ממנה. אנחנו צריכים להתחזק ונעשה זאת בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully