וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס המריא לצ'כיה לעקוב אחר טפליצ'ה

עוזר מאמן הפועל ת"א יראה את הקבוצה במשחק ליגה ביום ראשון. עדיין לא ידוע היכן יתקיים המשחק ביום שני נגד נתניה

הפועל תל אביב שבה הבוקר (שבת) להתאמן בהרכב חסר לאחר יום מנוחה שקיבלו שחקני הקבוצה. שיחת היום באימון היתה כמובן הגרלת הליגה האירופית מול טפליצ'ה הצ'כית. האדומים בסך הכל מרוצים מהעובדה שההגרלה לא זימנה יריבה קשה וכבר החלו לבנות על עונה אירופית ארוכה.

לשם כך, הצוות המקצועי יעשה מאמצים בימים הקרובים להחתים זר נוסף לקבוצה. עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס, שוהה כבר בצ'כיה ואמור לצפות במשחק הליגה של טפליצ'ה ביום ראשון הקרוב נגד בודיוביצה.

הבוקר החלו האדומים את ההכנות לקראת משחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה ביום שני. דדי בן דיין, ביבראס נאתכו ואביחי ידין, שהמריאו עם הנבחרת הלאומית למשחק הידידות מול צפון אירלנד, נעדרו מהאימון.

אל השלושה הצטרפו גם שלושה זרים שאף הם לא התאמנו: סמואל יבואה לא התאמן לאחר שחש ברע ושוחרר מהאימון, דגלאס דה סילבה התלונן על כאבים במפשעה ואף הוא עבר טיפולים ולא התאמן והשוער הניגרי, וינסנט אניימה, אפילו לא הגיע למתחם האימונים וקיבל שחרור עקב מחלה.

בהפועל מקווים כי השלושה יחלימו עד מחר ויצטרפו לאימוני ההכנה למשחק מול נתניה. אגב, בשלב הזה טרם הוחלט היכן המשחק יתקיים מאחר והמגרש בקופסא עדיין לא אושר. שתי אפשרויות למיקום חלופי הן בראשון לציון או בוינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully