וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קלאסיקה בהכנה מהירה

8.8.2009 / 10:43

הומר של אלכס רודריגז הקנה ליאנקיז ניצחון 0:2 על בוסטון לאחר 15 אינינגים. ג'יאמבי שוחרר מאוקלנד, פבאנו למינסוטה

לפני תוצאות משחקי הלילה, הנה כמה חדשות טריות:

מינסוטה, צמאה להרחבת הרוטציה, ביצעה טרייד עם קליבלנד וקיבלה את קרל פבאנו, המגיש הפותח שחתם השנה באינדיאנס. אוקלנד שחררה את ג'ייסון ג'יאמבי הותיק בשל חוסר תוצרת, ובוסטון עשתה את אותו הדבר עם ג'ון סמולץ, לאחר שזה לא הצליח להתאושש מפציעתו. שחקן אחר שכנראה אף פעם לא יתאושש הוא ג'ייסון שמידט, ששוב נכנס לרשימת הפצועים של הדודג'רס, שלושה שבועות בלבד לאחר שחזר מהיעדרות בת שנתיים. הוא סיים, כפי הנראה, את הקריירה.

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 0:2
דטרויט - מינסוטה 8:10
טורונטו - בולטימור 7:5
קנזס סיטי - אוקלנד 9:4
שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 6:2
לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 11:6
סיאטל - טמפה ביי 6:7

NL:

וושינגטון - אריזונה 6:7
פיטסבורג - סט. לואיס 6:4
פילדלפיה - פלורידה 3:2
יוסטון - מילווקי 3:6
קולורדו - שיקגו קאבס 2:6
סן דייגו - ניו יורק מטס 2:6
לוס אנג'לס דודג'רס - אטלנטה 9:5
סן פרנסיסקו - סינסינטי 10:5

קולורדו נכנסת לעמדת תקיפה

AL: הדואל בין ג'וש בקט ואיי ג'יי בארנט הבטיח וקיים בגדול. האס של בוסטון הגיש שבעה אינינגים וקטל שישה חובטים בסטרייקאאוט, זה של ניו יורק רשם 7.2 ושישה, והמשחק בין הרד סוקס ליאנקיז הפך לקרב בולפנים, עד שבא אלכס רודריגז עם הומראן באינינג ה-15, ושם את שתי הריצות הבודדות במשחק על הלוח - 0:2 לפסים, שמגדילים את הפער בפסגת ה-AL מזרח להפרש השיא העונה - 4.5 משחקים. טמפה ביי החמיצה הזדמנות גדולה להיצמד לרד סוקס, כשהומר בן שתי ריצות של ריאן לנגרהאנס מסיאטל הכניע אותה 6:7 באינינג ה-11. הפער בין הרייז לבוסטון עומד על 2.5 משחקים.

דטרויט ממשיכה לנצח, ועשתה זאת עם 8:10 על מינסוטה, שנראית כמאבדת את זה מרגע לרגע. קליבלנד עזרה לטייגרס עם ניצחון 2:6 בשיקגו על הוייט סוקס, שהגדיל את הפער בפסגה לשלושה משחקים. טקסס גברה בלוס אנג'לס על האיינג'לס 6:11, בסדרה שאם תנצח בה תפתח את הקרב על ראשות המערב. אוקלנד ניצחה בקנזס סיטי 4:9, בולטימור עברה בטורונטו את הבלו ג'ייז 5:7.

NL: הדודג'רס נמצאים בתקופה לא טובה ולא יציבה, והלילה נכנעו לאטלנטה 9:5, לאחר שבירת שמירה נדירה של ג'ונתן ברוקסטון וארבע ריצות של הברייבס באינינג ה-12. קולורדו גברה על שיקגו קאבס 2:6, והיא נמצאת במרחק של 6.5 משחקים מלוס אנג'לס. קבוצה אחרת שנמצאת במרחק זהה היא סן פרנסיסקו, שהלילה כשלה מלשמור על יתרון מול סינסינטי, הפסידה 10:5 והחמיצה הזדמנות להתקרב עוד קצת למוליכה.

הניצחון של קולורדו עשה שירות טוב לסט. לואיס, שבסיוע שמונה וארבעה של כריס קרפנטר עברה את פיטסבורג 4:6 ופתחה פערונצ'יק של משחק אחד מהקאבס. יוסטון מנסה לחזור למירוץ עם 3:6 על מילווקי, שעושה הכל כדי לצאת ממנו. פלורידה, לאחר ההשפלה שחטפה מוושינגטון, ניצחה בפילדלפיה 2:3, ואם בנשיונאלס עסקינן, הקבוצה הכי חמה בליגה קצרה ניצחון שישי ברציפות, 6:7 על אריזונה, כשריאן צימרמן חובט לעוד הומר, ה-24 שלו העונה.

ואת המטס השארנו לסוף, כמובן, כי איך אפשר לדלג המופע החביב של פרנסיסקו רודריגז מול סן דייגו. קיי-רוד נכנס ביתרון 1:2, וסיים עם שורה סטטיסטית נאה של 0 אינינגים, שתי חבטות, שלוש הולכות, גראנד סלאם לאוורת' קבררה, חמש ריצות חובה והפסד 6:2. מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully