וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התבטאות דני לוי: חרם אוהדים בהפועל פ"ת

דור בלך

7.8.2009 / 22:11

היו"ר בפועל דני לוי התארח בתכנית "בראש ובראשונה" וקרא לארגון האוהדים "20 אשכנזים עם לפטופ"

לאחר תקופה ארוכה של מחאות כנגד התנהלות הקבוצה, החליטו אוהדי הפועל פתח תקוה להכריז על חרם מנויים על הקבוצה. זאת בעקבות דבריו של דני לוי בתוכנית "בראש ובראשונה" בוואלה! ספורט. לוי, שעדיין לא מונה באופן רשמי ליו"ר העמותה עקב עברו הפלילי, אך מתפקד כיו"ר בפועל, קרא לארגון האוהדים הרשמי של הקבוצה, אשר מוליך את המחאה נגדו "20 אשכנזים עם לפטופ".

כזכור, לוי גם הסתכסך לפני כשבוע עם שחקני דור הזהב של המועדון, שזכו בשש האליפויות ויצאו אף הם נגד התנהלות המועדון והמצב אליו התדרדר, מה שתרם גם כן להרעת היחסים בינו לבין אוהדי הקבוצה. לפני מספר ימים הבטיח לוי כי ימנה נציג אוהדים בעמותה, אך הדבר עדיין לא קרה, וכעת באירגון האוהדים שוקלים שוב את המהלך.

מנהיגי האוהדים, שטוענים כי קיבלו איומים על חייהם מצד מקורבים להנהלת הקבוצה לאחרונה ונקראו לא להגיע למשחקים, החליטו כן להגיע ולתמוך בקבוצה במשחקי החוץ, אך לא להחרים את משחקי הבית. "לא עושים מנוי", הבהירו בהודעה שהפיצו לאוהדי הקבוצה. "לא עוזרים להם ברדיפת הבצע, לא עוזרים לשליחי האדון (מאיר שמיר ד"ב) להחריב את האהבה שלנו יותר. כל שקל שניתן לבעלי האינטרסים שעומדים בראש כרגע הוא שקל תרומה להרס המועדון האהוב שלנו. אין כאן זהות, אין כאן ניהול, אין כאן אהבה, אין כאן כלום. אנו לא נהיה מוכנים לשתף עם כל זה פעולה, לא נשרת את בעלי האינטרסים ולא נעזור להם להשיג את רווחם האישי על חשבון הקבוצה שבשביל רובינו, היא אהבת חיינו. אנו, ה"אשכנזים עם הלפטופ", לא נמכור עצמנו וכן נעשה כל הנדרש למען האהבה".

פרט לחרם המנויים, הוציא ארגון האוהדים הודעה רשמית בה נכתב כי "לאור רצף ההתבטאויות הקשות והפוגעניות של יו"ר העמותה לניהול כדורגל בפתח תקוה (עמותת הפועל פתח תקוה) דני לוי, בין היתר כלפי חברי עמותת הוותיקים של האגודה, וכלפי ציבור אוהדים מסויים אותם הוא בחר לזהות על רקע עדתי-גזעני, כל זאת, ללא כל גינוי מצד חברי חברי עמותת הפועל פתח תקוה, בכוונת ועד האיגוד להתכנס בהקדם האפשרי בשביל לדון מחדש בהתקשרות עם העמותה למינוי נציג מטעמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully