וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל עכו: "בונים רק על הקהל"

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, קורא לאוהדי הקבוצה למלא את קרית אליעזר (שבת, 18:00) בגלל היעדר התמיכה מהעירייה

לאחר שהפועל עכו עברה בבקרה השבוע, היא תעלה מחר (שבת, 18:00) לשחק בהרכבה החזק בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה, ולא כמו בשבוע שעבר, כשהופיעה בסגל חסר למשחק נגד הפועל רעננה (1:1). בתחילת השבוע החליט מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, כי הוא מעוניין להשאיר את עבדל ראזק איסמעיל. כעת ממתינים בעכו להחלטתו הסופית של המאמן לגבי הנבחן הקמרוני נגואה אוליבר, כשהמגמה היא להשאירו בקבוצה.

עוד לפני האימון אסף הוכנבוים את שחקניו ודיבר בעיקר על עכו עצמה ופחות על היריבה האדומה מהכרמל: "יש לנו עוד מה לשפר. אנחנו קבוצה די חדשה ואנחנו צריכים עוד להתגבש ולשפר את המשחק שלנו. מחר זו הזדמנות מצוינת לעשות את זה", אמר המאמן. הוכנבוים יעלה בהרכב שונה לגמרי מהשבוע שעבר, מי שלא יהיה בסגל של עכו למשחק הם הפצועים שחר סימן טוב ורועי דיין, שאמורים לחזור תוך שבועיים לפעילות. אליהם מצטרף איתן עזריה, שצפויה לו החלמה ארוכה. הבלם איציק כהן בספק, ואם לא יעלה בהרכב יפתח במקומו רון בן נחום. מי שכן יעמוד לרשותו של המאמן הוכנבוים הוא גבע ברקאי, שריצה בשבוע שעבר הרחקה. הקשר משה כחלון ביקש להשתחרר.

הרכב משוער: דודו גורש, יניב צ'יצ'יאן, איציק כהן (רון בן נחום), גבע ברקאי, יונתן טננבאום, בן בינימין, מבה אדק, עמנואל אמנגואה, עבדל ראזק איסמעיל, עבדל עזיז, נגואה אוליבר.

בהפועל חיפה משתדלים לשכוח מפרשת ערן לוי

בהפועל חיפה רוצים בעיקר לשכוח את שיתופו של ערן לוי שלא כדין בבגביע הטוטו ביום שני, מה שגרם להרבה מאוד עצבים בקרית חיים השבוע. הבוקר נחת החלוץ רוני דה סילבה, שאמור להשתתף במשחק. כמו דה סילבה, גם החלוץ הניגרי הנבחן, קאלב אקוונוגו, אמור לקבל דקות ולנסות להרשים. מי שלא יעמדו לרשותו של המאמן שלומי דורה הם אושרי רואש, רן אבוקרט ועודד אלקיים, שטסו עם הנבחרת הצעירה לסרביה. שחקן נוסף שלא ישותף הוא בריאן חרסיסיץ', שעכו מחזיקה בכרטיס השחקן שלו והליך הברורות בעניינו אמור להתחיל ביום רביעי הקרוב.

בשל חסרונם של הארבעה יערוך שלומי דורה שני שינויים בהרכב הקבוצה, כשגל הראל וחי בן לולו יהיו בין ה-11 הפותחים. ערן לוי, שבגין שיתופו תעמוד הקבוצה לדין בשבוע הבא, יוכל לשחק ואמור להיות בהרכב הפותח. "אני יכול להבטיח שמחר כל שחקני הסגל יכולים להשתתף ולא סוחבים איתם הרחקות", אמר היום הבעלים יואב כץ. " כולם נבדקו בקפידה. אנחנו רוצים בעיקר לכפר על הטעות מהמשחק הקודם ולהמשיך את אותה יכולת שהיתה על המגרש". כץ גם קורא לאוהדים האדומים למלא מחר כמה שיותר את קרית אליעזר: "אם נוציא את ארבעת המועדונים הגדולים בארץ, בין הקבוצות הקטנות אנחנו היחדים ללא תמיכה מהעייריה. בהיעדר זאת, אנחנו יכולים לסמוך רק הקהל שלנו. מחר אנחנו יוצאים לדרך חדשה וחשוב שאוהדים יבואו לתמוך בנו גם מחר וגן לאורך העונה כולה".

הרכב משוער: גלילן בן שנן, חי בן לולו, זביטי לפניה, עמנואל פאפו, אייל טרטצקי, יוסי דורה, הישאם כיוואן, גל הראל, ערן לוי, עדן בן בסט, אמיר אבו ניל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully