וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוד דוידי חתם לעונה נוספת באשקלון

איתן נוח

7.8.2009 / 12:19

הגארד בן ה-25 ישחק עונה שלישית במועדון הדרומי. היו"ר נמרודי: "האוהדים רואים בו שחקן בית וביקשו שיישאר"

מאמן עירוני אשקלון, אריאל בית הלחמי, ממשיך לחזק את הקבוצה לקראת העונה הבאה. אחרי צירופו של כריס ווטסון מהפועל חולון, החתימה אשקלון את דרור דוידי (25, 1.88) לעונה נוספת, שתהיה השלישית שלו ברציפות במועדון הדרומי.

דוידי גדל בהפועל חולון ועם סיום גיל הנוער עבר לגבעת שמואל, שם החל את קריירת הבוגרים שלו בעונת 2002/3. את הפריצה האמיתית שלו עשה רק בעונת 2006/7, אז זכה לדקות משחק משמעותיות כאשר שיחק 20.1 דקות וקלע 6.2 נקודות בממוצע. לצערו של דוידי, למרות שסופסוף הפך לשחקן לגיטימי, ירדה גבעת שמואל ליגה והוא נאלץ לנדוד ומצא בית חדש באשקלון.

הרכז החל את עונת 2007/8 באשקלון עם לא מעט ציפיות להמשיך את הפריצה, בדומה לחברו דאז, יובל נעימי. דוידי לא הצליח לעשות עוד עליית מדרגה וסיים את העונה עם 4 נקודות ב-14.2 דקות משחק בממוצע. העונה האחרונה הייתה דומה לזו שקדמה לה, כשדוידי קולע בממוצע 3.7 נקודות ב-14.6 דקות משחק.

יושב ראש הקבוצה, אבי נמרודי, סיפר על ההחתמה החדשה-ישנה: "דרור ממשיך אצלנו עונה שלישית. אנחנו מאוד מרוצים מהשתלבותו המקצועית והחברתית, והאוהדים רואים בו כשחקן בית, ואף ביקשו שהוא יישאר. דרור הולך להיות חלק חשוב ברוטציה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully