וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הציעה לקוז'יקרו להצטרף לשורותיה

איתן נוח

7.8.2009 / 11:42

במועדון רוצים לחזק את הקו הקדמי עקב פציעתו של גרין. מכבי חיפה בתגובה: "עידו הודיע לאשכנזי שהוא נשאר בקבוצה"

האם עידו קוז'יקרו בדרכו למכבי תל אביב? למרות שסגל הגבוהים של הקבוצה סגור כבר מספר שבועות, הגישה מכבי תל אביב הצעה לעידו קוז'יקרו (31, 2.02 מ') להצטרף לשורותיה. המהלך, כנראה, נובע עקב הפציעה החוזרת בגבו של יניב גרין. זו לא הפעם הראשונה שמכבי מביעים עניין בסנטר נבחרת ישראל לאחר שבפעם שעברה, כששיחק בהפועל ירושלים, סירב קוז'יקרו לחצות את הכביש ולעבור לצהובים. גם הפעם, לא ברור אם קוז'יקרו יסכים למהלך, שכן החשש שלו הוא שלא יקבל הרבה דקות משחק.

במשך הקיץ ניהל קוז'יקרו משא ומתן על המשך דרכו במכבי חיפה, אחרי שבעונה החולפת העמיד ממוצעים של 10.2 נק' ו-6.6 ריב' ב-27.5 דק' למשחק והוליך את הקבוצה לעונה ראשונה טובה מאוד בליגת העל. בימים האחרונים היה נראה שהסנטר אכן הולך לחתום בחיפה ולהמשיך בקבוצה, אך כעת הוא משתהה עם החלטתו.

עו"ד טל אבריאל, נציגה של חיפה במנהלת ליגת העל, מסר בתגובה: "עידו קוזיקרו הודיע למאמן מכבי חיפה, אבי אשכנזי, כבר לפני יומיים שהוא נשאר במכבי חיפה לעונה נוספת לאחר שסוכמו עימו כל התנאים". ממכבי תל אביב נמסר: "אנחנו לא מגיבים על ספקולציות". השחקן עצמו נמצא במחנה האימון של הנבחרת בהולנד.

זו לא הפעם הראשונה שבמכבי תל אביב מתעניינים בסנטר ישראלי נוסף לסגל: לפני כשבועיים הועלתה אופציית החתמתו של רוברט רות'בארט בקבוצה. רות'בארט (2.17 מ') עצמו הובא לראשונה לארץ על ידי מכבי תל אביב, אך במהרה הושאל להפועל גליל עליון. גם עתה היה נראה שבמידה שיחתום יהיה זה לתקופה ארוכה ובעונתו הראשונה יושאל לקבוצה אחרת. בינתיים, בכל מקרה, אין התקדמות במשא ומתן בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully