וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "חלום המונדיאל עדיין חי"

נבחרת ישראל המריאה למחנה אימון בצפ' אירלנד, ונאתכו שומר על אופטימיות. שטראובר: "אלה משחקים שאין מהם דרך חזרה"

נבחרת ישראל המריאה הלילה (בין חמישי לשישי) לצפון אירלנד, שם תערוך מחנה אימון ומשחק נגד הנבחרת המקומית, שיהוו הכנה למשחקי מוקדמות המונדיאל נגד לטביה ולוקסמבורג. עוזר מאמן הנבחרת, משה סיני, חולה וייעדר מהמסע.

שוער מכבי תל אביב לירן שטראובר התייחס להכנה הצפויה לנבחרת: "אנחנו יוצאים לעשות את המקסימום לקראת החודש הבא, אלה משחקים שאין מהם דרך חזרה". הקשר ביבראס נאתכו, לו זה זימון ראשון לנבחרת הבוגרת, סימן את המטרה האמיתית של מחנה האימון: "זה תמיד עוזר להיות ביחד, ואני מקווה שהנבחרת תתגבש. נתכונן למשחקים שנותרו במוקדמות, אנחנו עם הפנים קדימה".

"אנחנו אמורים להעפיל למונדיאל", אמר השבוע יוסי בניון בראיון לכלי תקשורת בצפון אירלנד, והוסיף כי הוא מאמין שביכולתם של חבריו "לעשות היסטוריה". נאתכו התייחס לחלום המונדיאל, ואמר כי גם הוא מאמין שאפשר להעפיל לדרום אפריקה: החלום חי, בטח, כל עוד יש אפשרות, הוא עדיין חי".

הליגיונר היחידי שהמריא מהארץ הוא סלים טועמה, שאף הוא הביע אופטימיות באשר לסיכויי ישראל להעפיל לדרום אפריקה. "אנחנו הולכים להתגבש ולהתכונן למשחקים הבאים. מקווה שיהיה מחנה טוב, שיעזור לנו, כי מבחינתנו שום דבר לא גמור במוקדמות. הכל עוד יכול להתהפך וצריך להמשיך ולהאמין. נעבוד קשה במחנה כדי להגיע מוכנים למשחקים".

הסגל שהוזמן:

דודו אוואט, ניר דוידוביץ', לירן שטראובר, קלמי סבן, אייל משומר, טל בן חיים, דין מורי, אבי סטרול, דקל קינן, דדי בן דיין, יואב זיו, תמיר כהן, בירם כיאל, אביחי ידין, ביברס נאתכו, אבירם ברוכיאן, יוסי בניון, סלים טועמה, בן סהר, עמית בן שושן, עומר גולן, ברק יצחקי, אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully