וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה: "הפרק האירופי היה הכנה טובה לליגה"

דור בלך

6.8.2009 / 23:50

מאמן נתניה לא התרגש מהתבוסה לגלאטסראיי: "זו קבוצה שבנויה לליגת האלופות, מהמשחק הזה נלך רק קדימה"

מכבי נתניה סיימה הערב (חמישי) את דרכה במוקדמות הליגה האירופית עם תבוסה צורבת 6:0 מול גלאטסראיי באצטדיון עלי סמי יין, והפסידה בסיכום שני המשחקים 10:1 לקבוצה הטורקית המצוינת של פרנק רייקארד, שלא התחשבה בצרות של הקבוצה המתחדשת של נתי עזרה.

בסיום המשחק ניסה עזריה להסתכל על הצדדים החיוביים של הערב העגום באיסטנבול: "מבחינתי זה היה משחק מול קבוצה שמבחינת הרמה שלה, בנויה לליגת האלופות ולא לליגה האירופית", הסביר עזריה והמשיך. "פתיחת המשחק היממה אותנו. מדובר באיצטדיון שיש בו אווירה מדהימה אשר דוחפת את הקבוצה הביתית קדימה, כשמצד שני לנו יש קבוצה צעירה והדבר השפיע עליה".

"בנוסף החיסרון של הקפטן שלנו קלמי סבן, במעמד כזה, היה בעוכרינו", המשיך עזריה. "אבל בכוונתנו ללמוד מהמשחק הזה וכך נעשה. אני מאמין שהמשחק הזה נלך רק קדימה, יש לנו קבוצה של שחקנים שרוצים ללמוד ולהתקדם, בסופו של דבר כל הפרק האירופי היה הכנה טובה לליגה ולא יכולתי לבקש יותר ממשחקים כאלו ברמה כזאת לשחק בזמן שאנו בונים קבוצה מחדש".

בגלאטסראיי חגגו את הניצחון הקליל. באריס אוזבק, שכבש פעמיים, הצהיר בגאווה: "אנחנו הקבוצה הטובה בטורקיה. בעזרת האוהדים, נגיע רחוק העונה". הקשר התייחס להבדלים ביכולת לעומת המשחק בשבוע שעבר ואמר: "שיחקנו בישראל ב-40 מעלות חום וזה השפיע עלינו".

מי שצפה במשחק מהיציע היה יו"ר ההתאחדות הטורקית, מחמוט אוזנגר, שאמר: "זה היה משחק קל לגלאטסראיי. המפגש הוכרע כבר במשחק הראשון. 0:6 זו תוצאה טובה ואני מקווה שגלטסראיי תגיע לשלב הבתים". אגב, היה זה משחקה ה-300 של גלא באירופה והניצחון הגדול בתולדותיה בכל המפעלים האירופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully