וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ: "ההצעה שלי כבר לא בתוקף"

איתן נוח

6.8.2009 / 17:30

לאחר פקיעת האוליטימטוםשהציב, הודיע כץ על הישארותו במכבי ת"א. מזרחי: "מו"מ מנהלים בתום לב ובידיים נקיות"

רענן כץ הודיע הערב (חמישי) כי החליט להישאר במכבי תל אביב ולא למכור את חלקו במניות הקבוצה. כזכור, הקציב שלשום כץ לשותפיו בהנהלת הקבוצה 48 שעות למציאת רוכש שיקנה את חלקו, ועם פקיעת האוליטימטום הערב פרסם הודעה בה הצהיר כי הוא מתכוון להישאר בקבוצה.

אמיר דן, יועץ התקשורת של כץ, אמר: "הוכחנו את מה שידענו כל הזמן - בעלי המניות האחרים לא קיימו שום מו"מ רציני". כעת צפוי הסכסוך בין הצדדים להגיע לבית משפט. בסביבתו של כץ הוסיפו לטענותיהם ואמרו: ""אנחנו רוצים שיתחילו לספור אותנו, ושלא יהפכו אותנו למשקיפים מהצד".

"חלון הזמן נסגר - ההצעה שלי למכירת המניות איננה עוד בתוקף", כתב כץ בהודעתו. "לא באתי למכבי כדי להרוויח כסף. מכבי איננה קרש קפיצה עבורי לשום דבר אחר ואין לי שום אינטרס אחר במכבי מלבד טובת הקבוצה. היה לי חשוב לשים את רעיון הרכישה על השולחן כדי שאפשר יהיה להתקדם הלאה. צריך להתמקד מעכשיו בעשיית הסדר במכבי ובהבטחת עתידה של הקבוצה לשנים הבאות".

יושב ראש הקבוצה שמעון מזרחי מסר בתגובה: "משא ומתן מנהלים בתום לב ובידיים נקיות, הדברים כמובן אמורים לגבי מי שרוצה לנהל משא ומתן. אנחנו לא עובדים עם סטופר, ובלי כל קשר רענן קיבל היום הצעה נוספת לרכישת חלקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully