וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה לשחקנים: "הסיכויים אפסיים, שמרו על הכבוד"

6.8.2009 / 0:39

מכבי נתניה מגיעה לגלאטסראיי בפיגור 4:1 וחשש מתבוסה (21:00, אין שידור). עזריה: ”ראינו כבר את הבדלי הרמות”

מכבי נתניה ערכה את האימון המסכם שלה באצטדיון "עלי סמי ין" לקראת המשחק מול גלטסראיי הטורקית, במהלכו המאמן נתי עזריה גיבש את ההרכב שלו לקראת המשחק. לשער צפוי לחזור השוער דניאל ליפשיץ שקיבל מנוחה בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, ובחוליית ההגנה יפתח כנראה קלימי סבן שערך אימון מלא. על כל פנים, נתניה הודיעה כי המועדון הטיס את המגן טארס שולקובסקי על מנת שיהווה אלטרנטיבה במקרה שסבן שחלה אתמול לא יוכל לשחק.

לאחר התלבטות קלה, נראה כי מעוז סמיה יתופקד כבלם לצדו של ביבאן פרנסמן. דלה ימפולסקי שכבש את השער הקודם מול הטורקים יפתח בהתקפה לצדו של אחמד סבע. עזריה אמר היום לשחקנים: "הסיכויים שנעבור את המשחק הזה אפסיים, אבל בואו נשמור על הכבוד".

מסיבת העיתונאים המקומית הייתה קצרה. עזריה נשאל האם נתניה מסוגלת לעבור את הטורקים ואמר: "ראינו את ההבדלים ברמות בין שתי הקבוצות בשבוע שעבר. יש לנו קבוצה חדשה וצעירה ששינתה את פניה ושחררה שחקנים רבים. יכול להיות שבעוד שלוש שנים התשובה שלי לשאלה הזאת תהיה אחרת אחרי שהקבוצה תתחשל. זה משחק אימון טוב והכנה טובה לליגה הישראלית".

אחד הנושאים שעלו היה הנושא הביטחוני. "הגיעו לשחק כאן קבוצות כמו ריאל מדריד וקבוצות גדולות אחרות מאירופה ומעולם העיתונאים לא עברו בדיקות ביטחוניות, למה זה קרה?", שאל אחד העיתונאים. עזריה השיב: "הנושא הזה אינו באחריותנו, אנחנו כאן על מנת לשחק כדורגל".

הרכב משוער, מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ; קלמי סבן, מעוז סמיה, ביבאן פרנסמן, טל מעבי; אלמוג כהן, רביד גזל, אמייה טגה, שלו מנשה; דלה ימפולסקי, אחמד סבע.

"הזדמנות טובה לתת לעוד שחקנים לשחק"

בגלאטסראיי עדיין לא נרגעים מהגעתו של אלאנו ממנצ'סטר סיטי, ואחרי ה-1:4 הקליל במשחק הראשון, באיסטנבול לא ממש מודאגים מסיכויי העלייה לשלב הבא. המאמן פרנק רייקארד אף סיפר שבזכות התוצאה המבטיחה הוא ייתן הזדמנויות למספר שחקנים שלא פתחו בבלומפילד בשבוע שעבר והסביר: "זו הזדמנות טובה לתת לעוד שחקנים לשחק".

גלא תפתח את העונה הטורקית במשחק חוץ נגד גזיאנטפספור ביום ראשון והראש של אנשיה ואוהדיה נמצא יותר שם, כך שמבחינת רייקארד המשחק נגד נתניה ישמש כעוד הדזמנות להטמעת ה-4:3:3 עליו הוא עובד עם השחקנים באימונים. שחקנים כשבאני נונדה וקאדר קייטה עשויים לפתוח בהרכב, כשאחרים יזכו למנוחה.

הרכב משוער: לאו פרנקו, סברי סריוגלו, גוקאן זאן, הקאן באלטה, אייהן אקמן, איידין ילמאז, מוסטפה סארפ, סרבט צ'טין, ארדה טוראן, קאדר קייטה, שבאני נונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully