וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ווטסון חתם בעירוני אשקלון

איתן נוח

5.8.2009 / 17:54

השריד האחרון מהאליפות של חולון עזב את אולם הפחים ועבר לקבוצתו של בית הלחמי. הבעלים של אשקלון: "שחקן מוכח"

עירוני אשקלון, הקבוצה היחידה שלא החתימה שחקן עד כה במהלך עונת המלפפונים, ביצעה היום (רביעי) את ההחתמה הראשונה שלה לעונת 2009/2010, כשסגרה עם שחקן הפועל חולון בשנתיים החולפות, כריס ווטסון (34, 1.95 מ'). אשקלון תהיה קבוצתו השישית בארץ.

הפורורד האמריקאי הגיע ראשונה לליגה בעונת 00/99, אז עזר למכבי חדרה להעפיל לליגת העל. התחנה הבאה שלו בארץ הייתה הפועל תל אביב בעונת 2002/3, כאשר בעונה לאחר מכן הוא ירד שוב לליגה הלאומית, הפעם בשביל לשחק במגדל העמק. לאחר מכן קיבל ווטסון אזרחות ישראלית וחזר לשחק בליגת העל במדי גבעת שמואל, בה העמיד ממוצעים של 15.8 נקודות ו-6.2 ריבאונדים ב-29 דקות משחק (מלך הסלים הישראלי של הליגה). בקיץ 2005 שיחק ווטסון עם נבחרת ישראל בטורניר ההזדמנות האחרונה ובאליפות אירופה, אך סיים עם ממוצעים מאכזבים יחסית של 3 נקודות ו-1.8 ריבאונדים למשחק בלבד.

ההופעה באליפות אירופה והעונה הטובה בגבעה סידרו לווטסון חוזה במדי לובן הבלגית, בה אימן יעקב ג'ינו. שנתיים העביר השחקן אצל הבלגים, שם המשיך ביכולת האישית הטובה עם ממוצעים לא רעים (15.5 נקודות בעונה הראשונה ו-11 בשנייה). בתחילת עונת המשחקים 2007/8 חזר ווטסון לארץ וחתם במדי הפועל חולון. למרות הירידה הדראסטית במספרים היה ווטסון אחד המרכיבים החשובים בקבוצה שרצה לאליפות, ובשנה לאחר מכן לגביע.

"זו החתמה ראשונה של שחקן מוכח שהביא אליפות וגביע לחולון", סיפר יוסי דהן, בעלי הקבוצה, לאחר ההחתמה. "אנחנו מקווים שבעזרת עוד כמה חבר'ה נוכל לבנות קבוצה בכירה מאוד בעונה הקרובה. אנחנו רוצים לשים את אשקלון על מפת הכדורסל ולעלות את הקבוצה בדרגה".

באשקלון מתרכזים כעת בהחתמת שחקן ישראלי בכיר לעמדת הגארד. מורן רוט הוא השם החם כרגע בקבוצה הדרומית, למרות שעדיין ישנם פערים בין הצדדים. גם שמוליק ברנר עלה כמועמד ובימים האחרונים גם שמו של יוגב אוחיון עלה על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully