וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמפה: "מתרגש להצטרף לקבוצה גדולה"

איתן נוח

5.8.2009 / 10:10

הפולני של מכבי ת"א הגיע לבדיקות רפואיות. בסביבת רענן כץ מגיבים על הצעת אודי רקנאטי לקנות את חלקו: "משיכת זמן"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו איתי חסיד

מצ'איי לאמפה נחת הבוקר (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון, בדרכו לעבור בדיקות רפואיות לפני הצטרפותו למכבי תל אביב. הסנטר הפולני, שכבר חתם על חוזה לעונה אחת במדי הצהובים, ימריא לפולין בעוד שלושה ימים כדי להצטרף להכנות נבחרתו לאליפות אירופה בחודש הבא, שם יפגשו הפולנים, אותם מאמן מולי קצורין, את נבחרת בולגריה של פיני גרשון, מאמנו החדש של לאמפה במכבי תל אביב.

"אני מאוד מתרגש להצטרף לקבוצה גדולה כזו וכבר מצפה להתחלת העונה", אמר לאמפה עם נחיתתו. "אני יודע שהציפיות גבוהות, אבל נהיה קבוצה טובה. אישית אני מתכוון לעבוד קשה ולעשות הכל כדי להיות חלק מקבוצה שתנצח משחקי כדורסל. יהיה כיף לשחק עבור מאמן שניצח הרבה, אני גבוה שרץ הרבה ויהיה כיף לשחק פתוח ומהר".

כשנשאל על הקשיים מהם סבל בעונה שעברה כששיחק בחימקי מוסקבה ענה לאמפה: "הייתי פצוע בחימקי, עברתי ניתוח מיניסקוס ובנוסף החלפנו מאמן באמצע העונה. זה היה מעבר גדול עבורי".

"זו חוכמה קטנה מאוד לזרוק סכומים לא ריאליים"

בינתיים, בגזרת ההנהלה ממשיך העסק להתחמם. אחרי שאתמול הודיע רענן כץ כי אם יש קונה רציני לחלקו בקבוצה יהיה מכון להיכנס איתו למשא ומתן, היום נמצא קונה פוטנציאלי: אודי רקאנטי, שמחזיק כיום בכ-16 אחוז מהמניות במכבי תל אביב. רקנאטי מציע כ-6 מיליון דולר, הסכום בו רכש כץ את מניותיו. ממחנה כץ אישרו את דבר הפנייה, אך סירבו להתייחס לסכומים, בטענה שהם לא מנהלים את המשא ומתן דרך התקשורת. עוד מסרו מקורביו של כץ, שהוא אינו ממהר למכור את חלקו, למרות הלחצים שמופעלים עליו מצד יתר בעלי הקבוצה. זאת, מכיוון שלדבריו מכבי תל אביב יקרה לו וחשוב לו שהיא תנוהל בצורה נכונה.

יועץ התקשורת החדש של כץ, אמיר דן, מסר בהודעה רשמית: "זו חוכמה קטנה מאוד לזרוק לחלל האוויר סכומים לא ריאליים רק כדי למשוך זמן ולצאת לידי חובה. כידוע, לא כץ הוא זה שביקש למכור, אלא בעלי המניות האחרים. אם הם רציניים, שישימו על השולחן סכומים אמיתיים בלוחות הזמנים שנקבעו".

בסביבתו של כץ לא מרוצים גם מהשתלשלות האירועים בכל הנוגע למינוי משרד עורכי הדין "ברמן וקסלר ובלום" לטיפול בנושאים החיצוניים שכוללים את הסכסוך עמו, והביעו מורת רוח מכך שאת ההודעות לתקשורת מטעם יתר בעלי מכבי תל אביב מוציא דובר הקבוצה ניצן פררו, שבין השאר עובד גם עבור כץ. "לא יעלה על הדעת שעובדים של מכבי, שרענן כץ מממן את שכרם, פועלים כנגד המעסיק שלהם. הדובר ועורכי הדין שנשכרו על ידי מכבי תל אביב אמורים מתוקף תפקידם לטפל בענייני הקבוצה ולא בעניינם של בעלי אינטרסים בקרב חלק מבעלי המניות".

שמעון מזרחי סירב להגיב לידיעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully