וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מאיימת בבוררות נגד אסולין

החלוץ עשה פרסה וחתם לעונה בהפועל באר שבע. בסכנין זועמים: "אין לו כבוד, לא פלא שהוא כל הזמן מסתבך"

החלוץ ליאור אסולין חתם היום (שלישי) לעונה אחת בהפועל באר שבע, וישתכר כ-120 אלף דולר בעונה הבאה. אסולין קיבל את כרטיס השחקן שלו מהפועל תל אביב, שלא תשתתף במימון שכרו. זהו הרכש השישי שמבצע גיא עזורי בקיץ הנוכחי. בעקבות ההחתמה, באר שבע יורדת מהאפשרות להחתים את החלוץ איליה יבוריאן ממכבי תל אביב.

בתוך כך, בבני סכנין טוענים כי אסולין חתם על זכרון דברים בקבוצה מהמגזר, ואף יצא למחנה האימונים וכעת הוא מתחמק מלכבד את ההסכם. בעקבות כך, גורמים במועדון טוענים כי ישקלו לתבוע את החלוץ על הפרת הסכם ולהגיש נגדו תלונה בהתאחדות.

יושב ראש הקבוצה, חסן אבו סלאח, אמר: "אסולין נהג איתנו בחוסר כבוד. שילמנו עבורו על בית מלון וחלק מהכספים והוא בחר לא לחתום בסכנין. מילא הוא היה בא ואומר לנו שהוא לא מעוניין לשחק בקבוצה, אבל במקום זה הוא הלך וניהל מו"מ בלי ידיעתנו. זה חוסר כבוד, לא פלא שהוא מסתבך כל הזמן. אין לנו בעיה שהוא לא ישחק אצלנו, אבל לפחות הוא היה בא ואומר שהוא לא רוצה להיות כאן".

בסכנין טוענים כי בשחקן הושקע כסף רב, גם בהבאתו למחנה האימונים וגם בסיוע כספי שקיבל במחנה עצמו. לכן שוקלים את האפשרות ללכת לבוררות מול השחקן ולדרוש פיצוי. גורם במועדון אמר: "זו בושה וחרפה. לא יכול להיות שעזרנו לו עם המסמכים, עם אשתו וכל דבר שרצה עשינו למענו, ובסוף הוא מפנה לנו עורף. בסכנין הוא גמר. זה בנאדם שפרח בסכנין, ועכשיו פשוט ירק לנו בפרצוף".

כזכור, אסולין עזב את מכבי פתח תקוה בטריקת דלת, לאחר שהמאמן רוני לוי והנהלת הקבוצה השעו אותו לאחר שלא הגיע לאימונים. אסולין צפוי לשחק בחוד ההתקפה לצדו של אוהד קדוסי, כשפטה בנגורה עשוי להשתלב בעמדה אחורית יותר. עד כה החלוץ לא מרשים וספק האם יסיים את העונה אצל האדומים.

החלוץ עבר במהלך הקריירה שלו במכבי הרצליה, מכבי פתח תקוה, בני סכנין, בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, אפולון לימסול, ואחרי ביקור נוסף במכבי פתח תקוה הוא מגיע לבירת הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully