וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: "טרם הגיע הזמן בו עטר יוכל לייצג את ישראל"

4.8.2009 / 13:45

גורמים בהתאחדות טוענים כי שחקנה של בני יהודה לא זומן לסגל הנבחרת בשל עברו הפלילי: "עברו יותר משנתיים מאז שאלירן הואשם, אבל כנראה שזה לא הספיק לאנשים שקבעו את הקריטריונים"

מספר ימים לפני שדרור קשטן פרסם את הסגל לקראת מחנה האימונים באנגליה, ההתאחדות לכדורגל החליטה בצעד יוצא דופן למנוע את זימונו של שחקן בני יהודה, אלירן עטר, שאותו רצה המאמן הלאומי בסגל. הסיבה לאי זימונו של השחקן היא כתב אישום שהוגש נגדו בעבר בגין קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה, שיבוש הליכי חקירה ושוד. גורם בהתאחדות אישר את הסיפור ואמר: "חלוץ בני יהודה, אלירן עטר, לא קיבל זימון לנבחרת בעקבות סיבות שאינן מקצועיות, למרות רצונו של קשטן". גורם בנבחרת שהיה מעורב בתהליך אישר את הידיעה: "ההתאחדות קיבלה החלטה שזה לא הזמן לזמנו. כשהתנאים יבשילו, הוא יקבל זימון, ואני בטוח שזה יקרה בעתיד".

בהתאחדות לכדורגל אישרו את הסיפור. משם נמסר בתגובה: "בישיבה מסודרת שהתקיימה לפני מספר ימים התקבלה ההחלטה שלא לזמן בשלב זה את אלירן עטר לנבחרת. מדובר בהחלטה לא קלה, החלטה קשה, וייתכן שזו אפילו החלטה שמבחינה מקצועית אינה נכונה, אבל אנו סבורים כי דוקא בעת הזו, ובמיוחד לאור האירועים האחרונים שנקשרו לכדורגל הישראלי, טרם הגיע הזמן בו יוכל השחקן לשחק בנבחרת ולייצג את מדינת ישראל. חשוב כי שחקני הכדורגל המקצועני בישראל יפנימו כי עליהם לשמור על משמעת והתנהגות ראויה ונאותה על מנת לשחקן בנבחרת ולייצג את המדינה. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי הדלת פתוחה בפני אלירן בעתיד". יש לציין כי בהתאחדות לכדורגל בודקים בדרך כלל את השחקנים לפני פרסום הסגל, כשבין הקריטריונים: שירות צבאי, עבר פלילי וכדומה.

"עטר הוא אחד השחקנים המוכשרים בישראל, לכן ברור היה שמשהו הסתתר מאחורי ההחלטה", סיפר גורם המקורב להחלטה. עטר (22) סיים את העונה האחרונה ככובש המצטיין בקבוצתו ומלך שערי ליגת העל יחד עם שמעון אבוחצירה וברק יצחקי. יכולתו לא נעלמה מעיני הצוות המקצועי של הנבחרת, אך בעקבות המידע הוחלט להדיחו מהסגל.

בנושא אחר: בהתאחדות ובנבחרת טענו היום כי אי זימונו של איתי שכטר לנבחרת לא נבע כתוצאה מהפרשה בה היה מעורב בגטבורג, אלא משיקולים מקצועיים טהורים.

האם אלירן עטר ראוי לשחק בנבחרת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully