וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמרודי ימונה ליושב ראש עירוני אשקלון

איתן נוח

3.8.2009 / 23:28

חבר הנהלת הפועל אשקלון בכדורגל לשעבר יחליף בתפקיד את פרוספר ועקנין. מורן רוט וארז מרקוביץ' מועמדים להצטרף

כחודש אחרי עזיבתו של יושב הראש פרוספר ועקנין, החליט הבעלים של עירוני אשקלון יוסי דהן למנות במקומו את עורך הדין אבי נמרודי כמחליפו. נמרודי הוא אשקלוני במקור שמעורה בספורט המקומי בעיר הדרומית ואף היה חבר הנהלה בקבוצת הכדורגל, הפועל אשקלון, והגיש תוכנית ספורט ברדיו המקומי.

מחר אחר הצהריים אמורה הקבוצה לערוך מסיבת עיתונאים בה יוכרז רשמית על מינויו של נמרודי, במידה ולא יקרו שינויים גדולים. נמרודי עצמו אישר הידיעה, אך הדגיש כי הדברים עדיין לא סגורים.

מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי, ממשיך לנסות לבנות את סגל הקבוצה, כאשר נכון לעכשיו אף שחקן לא חתום בקבוצה לעוד עונה. כידוע, אבי בן שימול, שהיה מבוקש לעוד עונה באשקלון, סגר בראשון לציון והשם שעלה בימים האחרונים כמועמד להחליפו הוא רכז הפועל ירושלים ונבחרת ישראל, מורן רוט. בין אשקלון לבין רוט מתנהל משא ומתן שייתכן ויישא פרי, למרות פערים בין הצדדים כרגע. מועמד נוסף לעמדת הרכז באשקלון הוא שמוליק ברנר, רכזה של עירוני רמת גן בעונה החולפת.

מועמד ירושלמי נוסף לנחות באשקלון הוא סנטר הפועל ירושלים בארבעת העונות האחרונות, ארז מרקוביץ'. כזכור, מרקוביץ' סיים את דרכו בירושלים בדרך לא נעימה במיוחד, וכרגע הוא מחפש קבוצה חדשה. הסנטר שבעונה החולפת קלע 4.4 נק' ולקח 2 ריב' בממוצע בליגה בעונה החולפת נמצא במו"מ עם הקבוצה הדרומית, וגם כן יכול למצוא את עצמו חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה, למרות שכרגע המשא ומתן בין הצדדים לא הבשיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully