וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "אני מרוצה רק מהתוצאה"

מאמן בית"ר התייחס ל-1:3 על נתניה בגביע הטוטו: "צריכים לשפר הכל", מאייבי סיכם לעונה. עזריה: "לא נרוץ לאליפות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים סימנה וי גדול בפתיחת העונה שלה. מחזיקת הגביע שאיבדה את הבעלים והרבה מהממון שהוא הביא בשנים האחרונות, ארקדי גאידמק, הראתה שהיא חזקה יותר מהכסף, כשניצחה 1:3 את מכבי נתניה, במסגרת המחזור הראשון של בית ד' בגביע הטוטו, במשחק שנערך בראשון לציון.

עידן טל פתח את מסכת השערים כשכבש בדקה ה-30. בדקה ה-53 אלון וייסברג איזן באופן זמני, 10 דקות אחר כך ברק יצחקי החזיר את היתרון לבית"רים, כששלוש דקות לסיום הזמן החוקי חן עזריאל חתם את הניצחון באופן סופי עם השער השלישי לירושלמים.

בית"ר עשתה את הרכש הראשון שלה לעונה, כאשר השוער ז'וסלן מאייבי סיכם בקבוצה לעונה אחת. בעונה שעברה שיחק מאייבי במדי הכח עמידר רמת גן, כאשר בסיומה של העונה היא נשרה לליגה הלאומית. מאייבי לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק גביע הטוטו כיוון שחוזהו לא עבר עדיין בבקרת התקציבים.

יצחקי: "לא יודע למה מתעסקים בעתיד שלי בבית"ר"

למרות שרוב הסגל נשאר, הרי שאחרי ההכנה הלקויה שעשתה הקבוצה בקיץ ובצל השמועות הרבות, בבית"ר ירושלים לא הסתירו, כמובן, את שביעות רצונם מהניצחון הראשון בעונה.

"אני מרוצה רק מהתוצאה", אמר מאמן הקבוצה יצחק שום. "החצי הראשון שלנו היה בעיניי יותר טוב, ובחצי השני הייתה ירידה. בואו לא נשכח שרק לפני 48 שעות חזרנו ממחנה אימון מאוד קשה, וטבעי שהעייפות תורגש. אנחנו צריכים לשפר הכול, להיות נמרצים יותר ולרוץ יותר, להיות חדים יותר ליד השער וללחוץ יותר על היריב, אבל כל זה יגיע בהמשך".

שום התייחס אחר כך לשחקנים הצעירים שיש בסגל הקבוצה: "זו הקבוצה הכי צעירה שאימנתי, יש כאן ארבעה מבוגרים והשאר בני 22-23, אבל יש לנו קאדר שחקנים מצוין ורק אם יהיה חסר לנו פה או שם שחקן אז נביא חיזוק".

החלוץ ברק יצחקי, שנשאר לעת עתה בבית"ר, כבש את השער השני במשחק. בסיום הוא אמר: "התחלנו את הליגה באיחור, גם מחנה האימונים היה קצר והכל היה צפוף, כך שאת משחקי ההכנה שלנו אנחנו עושים עכשיו בגביע הטוטו".

יצחקי התייחס להמשך דרכו בקבוצה: "אני לא יודע למה מתעסקים בעתיד שלי בבית"ר - יש לי כאן חוזה, והסכמתי לקצץ בשכר שלי כדי לבוא לקראת המועדון. השאיפות שלי הן לחזור ולשחק באירופה, כרגע לא הגיעה שום הצעה, אבל אני מקווה לעשות את זה ובטוח שאם תבוא הצעה אטקרקטיבית וטובה לא יעמדו בדרכי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עזריה: "נהיה קבוצה שקשה לשחק נגדה"

למכבי נתניה זה כבר היה המשחק הרביעי הרשמי בעונה. אחרי שלושה במוקדמות הליגה האירופית, שכללו תיקו וניצחון על סליימה וונדררס המלאטזית ותבוסה לגלאטסראיי הטורקית, פתחה הקבוצה של נתי עזריה את הופעותיה בגביע הטוטו.

"אני לא מרוצה מהמשחק", קבע המאמן עזריה בסיומו של המשחק, "אבל הייתי צריך לעשות רוטציה כי יש לי משחק באיסנטבול ביום חמישי".

עזריה נשאל האם הקבוצה תתחזק בעתיד וענה: "לימדו אותי לא להתעסק באם. אנחנו צריכים שחקנים, ראיתם, אבל אלה ששיחקו הם לא אלה שישחקו בליגה. אני מטבעי אופטימי, אנחנו לא נרוץ לאליפות אבל נהיה קבוצה שיהיה קשה לשחק נגדה, קבוצת אמצע טבלה".

השוער דניאל ליפשיץ היה אמור לשחק, אבל לפני המשחק קיבל עזריה החלטה לפיה טארק נאטור, שגם הוא שיחק במחלקת הנוער של מכבי חיפה, יעלה במקומו על מנת לאפשר מנוחה. החלוץ פיראס מוגרבי ימשיך לקבל קרדיט. "רק בעונה שעברה הוא שיחק אצל עזריה בנערים א', זה דברים שלא קורים כמעט בכדורגל", אמרו במועדון. הקבוצה תמריא מחר (שלישי) לטורקיה לקראת המשחק שייערך ביום חמישי מול גלאטסראיי.

הקשר יחיאל צגאי מתאמן בקבוצה ומעוניין לחתום בה, אבל לא בטוח שהמועדון יוכל לעמוד בעלויות לאור המצב הכלכלי. בנתניה סיפרו היום שגם לצורך החתמתו של צגאי, עד לאחרונה שחקן סגל בנתניה, צריך אישור מיוחד מהבעלים דניאל יאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully