וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: דמארי התנצל, רוני לוי סלח

3.8.2009 / 20:05

הבלם ימשיך להיכלל בסגל לאחר שהבטיח לסגור את הטלפון באסיפות. המאמן נוטה להחתים את הקשר היהודי ניקיטה מלרוב

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, שהשעה את הבלם ניצן דמארי ביום שישי לאחר שהטלפון הסלולרי שלו צלצל במהלך אסיפת שחקנים, החליט לשכוח מהאירוע החריג לאחר שיחה עם הבלם. מתברר כי השניים שוחחו לפני המשחק בקריית אליעזר בו הפסידה הקבוצה בסוף השבוע למכבי חיפה.

לאחר השיחה, בה התנצל דמארי והבטיח לסגור את הטלפון באסיפות הבאות, החליט לוי להחזיר את השחקן לסגל, אך לא לכלול אותו בהרכב כפי שתוכנן, על מנת ללמד אותו לקח. שחקן בקבוצה אמר: "לוי דורש רמת מקצוענות גבוהה מהשחקנים, ניצן הבין את הטעות ברגע שהפריע למהלך האסיפה. עכשיו הוא יוכל להתרכז בכדורגל".

בתוך כך, הקשר היהודי של נבחרת רוסיה במכביה, ניקיטה מלרוב, מרשים את לוי, שנוטה להחתימו. "הוא לא תופס מקום של זר והעלויות נמוכות", הסבירו בקבוצה. הקשר הבלגי פלוריבר נ'גלולה ייבחן בסוף השבוע במשחק הדרבי מול הפועל פתח תקוה, אך ספק אם יוחתם בשל העובדה שלא שיחק כמעט בשנתיים האחרונות.

לוי סיכם עם מרקו בלבול על קיום משחק אימון בין פתח תקוה למכבי תל אביב ביום רביעי. הקשר רועי בקל סיכם בעירוני רמת השרון, לאחר שהובהר לו שהמאמן לא בונה עליו לעונה הבאה. גורם בקבוצה אמר: "עדיף שיצבור דקות בליגה הלאומית מאשר יישב על הספסל. לא בטוח שהוא בשל לליגת העל כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully