וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "זה פשע להפסיד ככה"

ההתאחדות תעמיד לדין את הפועל חיפה על שיתופו של ערן לוי מול אחי נצרת בגביע הטוטו. החלוץ דה סילבה מתרחק

כתב אישום על שיתוף שחקן שלא כדין הוגש הבוקר (שלישי) בהתאחדות נגד ערן לוי והפועל חיפה. הסיפור הגדול במשחק אמש בין הפועל חיפה ואחי נצרת, דווקא לא קשור ישירות לתוצאה הסופית או למהלך המשחק, כי אם לאחד משחקני האדומים מהכרמל. לאחר המשחק, התברר כי חלוץ חיפה, ערן לוי, שותף למרות שצבר חמישה כרטיסים צהובים טרם המשחק, והיה אמור לקיים עונש הרחקה.

הדיון בהתאחדות בעניינו של ערן לוי ייערך בשבוע הבא. לפי ההערכה ובהסתמך על מקרה דומה שאירע לפני שלושה חודשים לשוער הקבוצה גליל בן שנן, הפועל חיפה תספוג קנס כספי בסך 10,000 שקל ועונש על תנאי של הפחתת נקודות.

בעקבות שיתופו של לוי התכנסה היום בצהריים הנהלת הקבוצה. הבעלים יואב כץ כעס על ההנהלה שאיפשרה לחלוץ לשחק, ואמר לאחר מכן: "זה פשע להפסיד משחק על טעות אדמניסטרטיבית. הצגנו יכולת טובה, נהניתי מאוד מהמשחק, והפסדים כאלה לא אמורים לקרות. החלטתי שבאופן אישי אני אתחיל לעקוב אחר דברים מקרוב ואבקש דיווחים מדי שבוע מהקבוצה".

החלוץ רוני דה סילבה, שהרשים את הקבוצה באחד ממשחקי האימון, מתרחק מהפועל חיפה לאחר שקבוצתו ההונגרית דרשה הבוקר סכום. במקומו אמורים לנחות זר מדרום אפריקה, בנוסף לשני זרים נוספים הנבחנים בקבוצה".

עוד קודם לכן, כאמור, הפועל חיפה ומכבי אחי נצרת פתחו את דרכם בעונת 2009/2010 במחזור הראשון של בית ג' של גביע הטוטו, כשהאדומים מהכרמל ניצחו 0:2 במשחק שנערך בכפר סבא, לאחר שהאצטדיון של אחי נצרת בעילוט לא אושר על ידי המשטרה.

הקבוצה של שלומי דורה שלטה במגרש במשך רוב המשחק ועלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-20 כשאמיר אבו ניל בישל לעדן בן בסט את שערו הראשון בבכורה המחודשת שלו בחיפה. במחצית השנייה השלים אבו ניל בעצמו את התוצאה עם שער נוסף בדקה ה-64 אחרי בישול של רן אבוקרט.

חיפה פתחה בהרכב הבא: גליל בן שנן, אייל טרטצקי, אושרי רואש, זביטי לפניה, עמנואל פאפו, יוסי דורה, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, ערן לוי, עדן בן בסט, אמיר אבו ניל.

אחי נצרת פתחה בהרכב: רוסלאן ניגמטולין, איסמעיל עאמר, אנדרסון ווסט, ווהב ברכאת, שלומי חנוכה, לוהאב כיאל, אדהם האדיה, צ'אם אנטויה, מור דהאן, חאייר סספדס, תומר חמד.

עדכון ראשון: 21:53, 03/08/09
עדכון אחרון: 09:52, 04/09/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully